Gå til innhold

bare spark nederst i magen

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei jeg kjenner bare spark og bevegelser helt nederst i magen, kan dette være fordi babyn ligger hodet feil vei??

forrige gang jeg var på UL (fire uker siden)sa UL-mannen at babyn lå "feil" men fastlegen mente det ikke var noe å bekymre seg allerede

er 24 uker på vei

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg har det også sånn...merker mest liv og spark nederst i magen! Noe på sida og, men det er ingenting ift hva jeg kjenner "nedover"....!

Da jeg var på UL, lå babyen i tverrleie! Så tror bare at de beveger no innmari på seg...hit og dit..min eneste forklaring;)

Skrevet

kjenner også bare spark helt neders... liksom under magen.

har ikke hørt noenplass at dette ikke er normalt. og babyn snur seg sikkert helt tiden siden det er så go plass der inne, at tror ikke dette har noe med hodet feil vei eller noe sånt...

Skrevet

Jeg er i uke 18 og har akkurat begynt å kjenne spark :) og det er helt nederst i magen. I går kveld kjente jeg det flere ganger etter hverandre og trodde at noe var galt men ser at flere av dere kjenner spark kun nederst i magen.

Skrevet

Jordmor har sagt til meg at babyen ligger mest i tverrleie (nederst) denne tiden (fra 16 uke og utover til noen og tjue......) Den har så god plass at den kan snu seg alle veier :) Og så vokser den seg oppover...

Blir annerledes når det blir trangt og den bare må innfinne seg med den lille plassen sin.. ;) Da kommer sparkene lenger oppe og på sidene :)

Tror det meste er normalt, så lenge man kjenner spark :)

Skrevet

Heisann

Jeg har hele tiden kjent mest spark nederst i magen, på en måte "under" magen, og babyen ligger med bena ned der og hodet oppe til høyre på magen, dvs den står nesten i magen min... Er nå i uke 27. De siste ukene har jeg kjent kraftige spark på begge sider av navlen, og kan tydelig se magen bulke seg ved spark...ser ut som babyen turner inni magen til tider. De sparkene på hver side av navlen er vel gjerne babyen som "bokser" litt :)

Sparkene under magen får jeg ikke sett noe til...ser liksom ikke rundt magen;) Men de er til tider ganske kraftige

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...