Lepje Skrevet 7. juni 2007 #1 Skrevet 7. juni 2007 Broren min gifter seg i sommer, og jeg har fått i oppdrag å stå for litt underholdning. Noen som har noen gode idéer på noen morsomme leker o.l jeg kan dra? Lurer forresten på om det er greit å komme i en kremhvit/gullfarget kjole, knekort og ikke "brudete"? Det jo liksom ikke lov å gå i hvitt i bryllup da, så sant man ikke er bruden selv.
Jenny-penny Skrevet 8. juni 2007 #2 Skrevet 8. juni 2007 bryr meg ikke om hva noen har på seg i mitt bryllup, men er ikke så vanskelig på sånt heller:o) selger mye krem mot gull kjoler i butikken min til rett under kne. ikke lett å finne noe å ha på seg i år som det er mye hvitt og svart. Leker: * Sett brudeparet med ryggen mot hverandre- de får en av hverandres sko på seg. du spør feks: hvem er flinkest til å holde ryddig? Brudeparet løfter opp foten med den skoen som de mener er riktig svar, de får poeng hvis de svarer det samme. * del selskapet i 2 grupper og spør spørsmål om brudeparet: hvem stjal en flaske vin av sine foreldre da den var 15? første lag som svarer får poeng. * På forhånd be venner og familie beskrive en av brudeparet og de skal vise skilt med navnet på den de tror blir beskrevet, svarer de riktig får de poeng. Faktisk veldig gøy, men krever litt insats på forhånd da. er ike så god på leker, men disse har vært brukt der jeg har vært ihvertfal:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå