AnitaMedBabyIMagen Skrevet 7. juni 2007 #1 Skrevet 7. juni 2007 Var på UL på Ahus idag og var veldig skuffet over hun som tok undersøkelsen! Hun bare satt og sa Hmm hele tiden og gadd ikke svare på det jeg spurte om. Vi fikk 3 bilder som var kjempedårlige, kunne ikke se at det var en baby engang :-/ I forrige sv.skap fikk vi ei jordmor som var veldig flink og bra bilder. Noen andre som har opplevd det samme?
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 7. juni 2007 #2 Skrevet 7. juni 2007 vi ble veldig skuffet etter vår ul på sykehuset. Hun kunne si en del bla at det ble en gutt, men bildene var vedig mørke dessverre og det ødela store deler av opplevelsen. Vi skal på 3d i neste uke og da får vi garantert bedre bilder:=) Bildene som vi fikk utlvert var super dårlige, de jeg har fra spesialist i uke 14 var MYE bedre for å si det sånn... Hun kunne tydeligvis ikke stille inn det der apparatet....
Endelig snart 2 Skrevet 8. juni 2007 #3 Skrevet 8. juni 2007 Vi var på UL på Ahus og var veldig fornøyd denne gangen. Hun forklarte masse, mye mer enn forrige svangerskap. Bildene ble ikke all verdens. Men det er jo ikke derfor vi er på UL. Det viktigste er at alt er bra med mor og barn
yellowhåpefull Skrevet 8. juni 2007 #4 Skrevet 8. juni 2007 Hehe...jeg var oxo på Ahus på UL i går..:-)...Bildene mine var oxo kjempedårlig...*dårlig oppløsning* Ble også litt skuffet, men det viktigste var jo at ungen så frisk og rask ut....., men glad jeg har lege som tar UL på kontrollene oxo..:-) Jeg ble foresten satt endel tilbake, men syns det er rart, siden jeg jevnlig har tatt UL hos legen, og da har det stemt med menstermin hver gang, mens plutselig i går så var jeg 14 dager kortere på vei..?!?
prøvekluten+3små Skrevet 8. juni 2007 #5 Skrevet 8. juni 2007 så rart! jeg var på ahus søndag jeg i forbindelse med en blødning..fikk da en ul,og som jeg sa til han overlegen, aldri har jeg sett bedre bilder! fikk ikke så bra bilder på den ordinære undersøkelsa her på stolavs.. kommer sikkert veldig an på hvem som undersøker..
Tredjepåplass Skrevet 8. juni 2007 #6 Skrevet 8. juni 2007 Tror det kommer an på apparatet. Var på UL på Haukeland, og med ny maskin. MYE bedre enn sist (2004)! Men synd når man ikke får forklaringen, det er nesten verre enn de bildene, som jeg uansett syns ser litt rare ut...
Minigull07/11 Skrevet 9. juni 2007 #7 Skrevet 9. juni 2007 Hvilken lege tar ultralyd? Hvilket legesenter? Jeg har også en lege som tar av meg hver gang jeg er hjemme på Lillestrøm.. Bare lurer..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå