Gå til innhold

huff...er så redd jeg aldri blir mamma jeg:( snufs

Anbefalte innlegg

Skrevet

huff...får ikke sove..

Nå sitter jeg her å tenker..

nå er det snart 1 år siden vi begynte å "lage "barn,men ingen baby enda..

vi har ikke brukt prevensjon på 5 år,men da har vi heller ikke fullført for å si det sånn.

har el i disse dager,men føler at jeg aldri skal få en posetiv gravid test..prøver å holde mote oppe,men nååååå vil jeg snart ha en baby i magen.

heldig alle dere som har en spire i magen eller har barn:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

heisann...jeg kan vel ikke si helt at jeg vet hvordan det føles...har selv prøvd siden august i fjor, det har enda med en MA i januar i uke 14 og en SA nå i mai i uke 6.....føler meg ganske hjelpesløs jeg også...men man må nesten bare holde motet oppe...jeg er sikker på at vi blir foreldre begge to en dag...

heldigvis har vi en fin årstid nå...var veldig tungt i vinter å miste...det gikk lettere nå...

vet ikke hva jeg skal si for å trøste deg...men føler med deg...

lykke til til oss...

sender gode lykkeønskninger:)

Skrevet

Hei

Nå ble jeg lei meg på dine vegne..=o(

Har du vært hos lege da?? Synes du skal bestille time nå jeg så slipper du vente så mye lengere...Kan bruke det du sier her, brukt 5 år uten prev og ennå ikke blitt gravid, utblir ikke fullført=o) En liten hvit løgn...

Et eksempel da...

Huff...

Sender en stooor dose med gode klemmer din vei...=o)

**************KLEMMER************************************

Skrevet

Da ville jeg bestilt time til lege i dag hvis jeg var dere. Ofte er det litt dårlig sædkvalitet hos mannen som er årsaken, men dette går det faktisk an å gjøre noe med. Og så ung som du er så blir du garantert mamma en dag :-)

Skrevet

HELT sikker på at det blir en baby hos deg!!! Jeg skjønner at det å forsøke så lenge må være frustrerende og leit, og jeg føler med deg! Men som de andre her sier, ta kontakt med legen og be om hjelp. Kanskje det bare er en liten ting som skal til...

Jeg krysser fingrene for deg og sender deg litt støv******

Trøsteklem c",)

Skrevet

Gå inn på min profil. Der står det en adresse til hjemmesiden min, her kan du lese min histproe, å det endte med en solskinnhistorie. Så ikke fortvil, det fortsatt håp

Skrevet

tuuuuuuusen takk for gode ord damer..dere er helt utrolige assa:)

jeg ar hos gyn for 2 mnd siden og han sa at alt så helt normalt ut,bare litt mye utflod,men det var ikke noe galt med det.

så fikk jeg time til undersøkelse på a hus om å få en utredning i juni,men den ble avlyst fordi de slulle ha ferie..fikk resept på pergo uten å vært der,men den har ligget i skuffen siden feb for jeg ville ikke begynne på de..for jeg ville klare det på egen hånd..men nå tror jeg at jeg begynner på pergotime neste pp om jeg ikke får en spire denne pp.

man får jo en følese på at jeg aldri blir mamma,når jeg ikke en gang har fått en posetiv test i mitt liv:(

men jeg håååper og krysssser det jeg har for at det blir en liten spire denne pp.

takk igjen damer:) og lykke til dere også

Skrevet

Skjønner godt du er frustrert,noen ganger virker det som det ikke fins rettferdighet i denne verden.Men jeg er sikker på, at mamma skal du bli,helt forferdelig å gå rundt sånn å vente og prøve igjen og igjen,men til slutt så får du det du fortjener,selv om ventingen var lang! Lykke til videre!!

Skrevet

Vi er visst i en veldig lek situasjon vi. Slutta med prevensjon for nå ca 2 år siden og har prøvd ganske aktivt i et år. Jeg sitter med litt samme følelse som deg tror jeg. Blir nemlig lei meg når jeg ikke klarer å bli gravid. Jeg har heller aldri testa positivt... Denne måneden prøver jeg meg for første gang på el testing. Det kan jo være at det er vår tur snart, men det er en god trøst å se at folk som har prøvd lenge endelig blir gravide.

Skrevet

Heisann!

Skjønner godt tanken din, tenker sånn selv ofte. Men siden vi harbestemt oss for at blirdet ikke egne så blir det adopsjon, så vet jeg at mamma blir jeg, på den ene eller andre måten. Mendet er ikke 'bare' å adotpere heller, så jeg vet at veien til å bli mamma er lang og vanskelig, og det gjør meg trist... Skjønner ikke hvorfor det er så vanskelig for oss! Det er egentlig ikke noe i veien med oss heller, men jeg har insulin resistanse og det har en sammenheng. En vanlig gyn kan ikke noe om dette men heldigvis går jeg til en som er oppdatert såjeg får metformin og føler at kroppen allerede føles bedre ut. Skal og begynne med akupunktur. Håper bare inderlig at det funker...desverre ingen garantier.

Når dere ikke har brukt prevensjon på 5 år skjønner jeg veldig godt at du er bekymret. Jeg syns du burde starte utredningen snarest! Tenk om det er noe i veien som har en enkel forklaring og løsning? Hos oss fikk vi vite hos en gyn at alt var iorden som sagt, og han sa at sædprøven var helt normal. Men da jeg skifta til han flinke jeg går hos nå fikk jeg vite at den ikke var normal. Men en enkelt antibiotika kur fikset den og nå er mannen friskmeldt, og jeg fikk som sagt metformin. Ble gravid, men mistet. Men det har hjulpet :-)

Håper du finner ut av dette! Husk at vi er her for å støtte deg, bare si ifra hvis det er noe jeg kan hjelpe deg med av informasjon eller hvis du trenger en som lytter!

Sender deg en kjempeklem!

Skrevet

En lege på Lillestrøm har hjulpet flere av mine venninner:-) Bor du i nærheten så kan jeg gjerne tipse deg å ta kontakt med han.

Si ifra du, så kan jeg vel sikkert legge inn navn på den legen her:-)

Lykke til!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...