PintSizedDictator Skrevet 7. juni 2007 #1 Skrevet 7. juni 2007 Helsikkens årstid med de helsikkens krypene den medfører! E til vanlig ikke redd edderkopper, og blir ikke helt svett og dårlig av å vite at det e en i samme rom som meg, men som eg ikke får fatt i...men nå....uff...*svette* Kom eg diiiiger jævel (sorry språket) krypende frem fra listen oppunder taket....og når eg sier diger så mener eg diger...har aldri sett en så svær husedderkopp før...og da mannen skulle ta den så gikk ett eller annet galt. Den ramlet på gulvet og poff...vekk!! Hvoooor e den hen....vil ikke ha bena på gulvet nå Ille nok at eg våknet i natt med en svering omtrent oppi ansiktet...men den kan ikke sammenlignes med det som kom luskende her nå... Hater denne leiligheten...hater hater hater!!!! Måtte bare få det ut :\
PintSizedDictator Skrevet 7. juni 2007 Forfatter #2 Skrevet 7. juni 2007 wohooo...den hadde ikke falt på gulvet men trukket seg tilbake inn i listen...Den lusket ut igjen nå og han fikk tatt den:D:D OWNED....sucker:D Hehe som om dere bryr dere:P
StorkeMammaen Skrevet 7. juni 2007 #3 Skrevet 7. juni 2007 Hahah, skrekk og gru, en fæl følelse hvertfall... Godt dere fant den.
PintSizedDictator Skrevet 7. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 7. juni 2007 Hehe ja satt her å var smådårlig og holdt god utkikk;) Og eg som egentlig ikke e redd dem... Men den var stor altså.. *vise med hendene*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå