Potetstappe Skrevet 7. juni 2007 #2 Skrevet 7. juni 2007 Jeg har en dyne til hver av de ja. I sengen har jeg en 80*100 som er litt tykk. I voggen og vognen er jeg ikke helt sikker på hvilken strl. jeg har, men de er mindre enn den til sprinkelsengen. Jeg syns det er greiest å ha en til hver, så slipper jeg å fly å hente de hele tiden... Og det er veldig greit med fler, med tanke på tissing, oppkast ol. som stadig vekk kan skje med disse små Men man MÅ sikkert ikke ha...
PrincessEleanorღLeah 24.07.07ღ Skrevet 7. juni 2007 #3 Skrevet 7. juni 2007 Jeg har egen dyne til alt, men er nok ikke nødvendig Har ikke kjøpt nye, men fått lånt... Den til sengen er større enn de andre da...
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 8. juni 2007 #4 Skrevet 8. juni 2007 Vi brukte samme dyne til senga og vognen...gikk helt greit det.
MammaChicka og Even Nikolay Skrevet 8. juni 2007 #5 Skrevet 8. juni 2007 Det går nok ann å bruke samme ja, men jeg har forskjellige str på de jeg å.. 65x80 i vognen og 80x100 i sengen!
ano`num *17.03.10* Skrevet 8. juni 2007 #6 Skrevet 8. juni 2007 Forskjellige her også. Har også to dyner til sprinkelsengen. Den ene noe større en den andre. Kunne ikke falt meg inn å bruke samme dyne ute som inne i sengen. Hvertfall ikke med samme trekk! Tungvindt å bytte det hver gang også.... Er jo mye rart som fester seg i det en tar med ut. Nå er det jo feks fullt av pollenstøv ute. Ellers er det jo også bla veistøv etc. Sengen må få være så fritt for sant som mulig!
Gjest Skrevet 8. juni 2007 #7 Skrevet 8. juni 2007 Vi har egen dyne til senga (har faktisk to like, men d er litt tilfeldig da), ogs har vi ei som passer i vogna og vugga, og den flytter vi nok på etter behov... Blir det problem med spy og slikt, får vi kjøpe en til...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå