Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Smører dere babyene deres når dere er ute i solen og de ligger under parasoll el strandtelt?min er 4 mnd. Fant akkuratt en artikkel om at de fleste strandtelt ikke inneholder mer enn faktor 10

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har alltid smørt guttene mine med høy faktor,selv om de har god hud og tåler mye. Liker å være på den sikre siden og i tillegg beskytter solkrem mot farlig stråler. Når de var babyer hadde jeg dem så og si bare i skyggen (når det kunne la seg gjøre)

Skrevet

Jeg har bestandig smørt ungene mine som babyer. Selv om de bare skal være i skygge, hender det jo en gang inni mellom at de får sol på seg... Dessuten er det jo uv stråler overalt!

Bruk sunblock når de er små. Jeg bruker det på dattera mi nå når hun er 8mnd. Det er faktor 50

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...