camz Skrevet 7. juni 2007 #1 Skrevet 7. juni 2007 Smører dere babyene deres når dere er ute i solen og de ligger under parasoll el strandtelt?min er 4 mnd. Fant akkuratt en artikkel om at de fleste strandtelt ikke inneholder mer enn faktor 10
Armani:-) Skrevet 7. juni 2007 #3 Skrevet 7. juni 2007 Har alltid smørt guttene mine med høy faktor,selv om de har god hud og tåler mye. Liker å være på den sikre siden og i tillegg beskytter solkrem mot farlig stråler. Når de var babyer hadde jeg dem så og si bare i skyggen (når det kunne la seg gjøre)
vinterkyss *gutt+jente+gutt* Skrevet 7. juni 2007 #4 Skrevet 7. juni 2007 Jeg har bestandig smørt ungene mine som babyer. Selv om de bare skal være i skygge, hender det jo en gang inni mellom at de får sol på seg... Dessuten er det jo uv stråler overalt! Bruk sunblock når de er små. Jeg bruker det på dattera mi nå når hun er 8mnd. Det er faktor 50
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå