Gå til innhold

sparkebeibien min!

Anbefalte innlegg

Skrevet

for ei urokråke denne er! kan ikke huske det styrte så på de to siste gangene jeg var gravid gett..her er det action fra morgen til kveld enkelte dager,og det går aldri timer mellom jeg kjenner noe..så morro!

ska undre meg på om hu blir en urolig unge utenfor og..de sier jo d kan ha sammenheng..hehhe.gusjamei..blir ikke mye ro i ræva her da såfall..

..eller sparker jenter mer enn gutter?aldri hatt jentesv.skap før..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg venter jente,å her er d akkurat likkens:) hehe:)

Skrevet

Jeg har en gutt i magen. Og han turner hele dagen! Tror ikke kjønnet har så mye å si når det gjelder antall spark daglig. Har vel mer å si hvor langt man er på vei i forhold til sparkene

Skrevet

Min lille jente er også utrolig aktiv! :) Så på siste ultralyd at hodet hennes ligger ved siden av blæra mi, så nå skjønner jeg hvorfor jeg må på do HELE tida... :) Haha..

Tror ikke at hun er så aktiv har noe å si etter hun er født. I følge min mor var jeg likedan, men jeg var en sinnsykt rolig unge da jeg ble født! Drømme bebyen i følge alle i familien! Så jeg håper min lille datter slekter på meg... :)

Skrevet

Snuppa mi er også veldig aktiv. Ikke tåler hun sukker særlig godt heller, det skal ikke mer enn en liten eplebit til før hun er helt turbo... Hehe... Gøy da! Nå kan mannen min kjenne at hun sparker også:)

Skrevet

haha,mi liker ikke mat særlig godt i det heletatt hun,og spesielt store reaksjoner om jeg blir veldig mett,eller har drukket masse kaldt.

syns det er herlig at det sparker jeg.ei på jobb er heldig om hun kjenner en gang per dag enda ho,og ho er tre uker lengre enn meg og!

her og vises det godt utenpå nå,og ikke no problem hverken for guttene eller samboern min å se og kjenne sparkene lenger nei...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...