snuppi min Skrevet 7. juni 2007 #1 Skrevet 7. juni 2007 Satt og sappa igjennom på tv'n og kom over en Japansk film, og synes det høres så sint ut )
Shabby Cheap Chic Skrevet 7. juni 2007 #5 Skrevet 7. juni 2007 polsk eller mange av de øst europeiske landa
Armani:-) Skrevet 7. juni 2007 #11 Skrevet 7. juni 2007 Hehe, Italiensk? Jeg er to språklig Norsk og Italiensk. Mor fra Norge og far fra Italia...Vet det er flere som sier vi høres sint ut da vi snakker:-))) Men forstår ikke dette selv. Har jo snakket begge språkene fra jeg var liten og tonefall og sleng kommer bare naturlig. Hadde synes det var like morsomt om noen sa Norsk:-)))
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 8. juni 2007 #15 Skrevet 8. juni 2007 Japansk var det første jeg tenkte på!
mandapus Skrevet 8. juni 2007 #16 Skrevet 8. juni 2007 somalisk...høres ut som de kjefter konstant.. =) har ei venninne fra somalia, det er så fasinerende når hun går fra å være DEN stille jenta til å "kjefte" som bare det når hun bytter språk.. =)
~anette & lukas + ella ~ Skrevet 8. juni 2007 #17 Skrevet 8. juni 2007 Somalisk. Ungene i bhg blir nesten redd når hun fra somalia setter igang på språket sitt Hun er morsmåls assistent.
Gjest Skrevet 8. juni 2007 #19 Skrevet 8. juni 2007 Jeg fár hóre av mange at jeg hóres sint ut nár jeg snakker spansk.... Synes ellers at tysk er det spráket som virker mest aggressivt
Ravna Skrevet 8. juni 2007 #20 Skrevet 8. juni 2007 Tysk og japansk høres ut som kommandospråk. Noen typer kinesisk høres også veldig agressivt ut- eller kanskje de jeg har hørt faktisk har kranglet, hva vet jeg?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå