Gjest Skrevet 7. juni 2007 #1 Skrevet 7. juni 2007 Jeg prøver febrilsk å få til å passe barna mine i sommer slik at jeg kan tjene litt ekstra i sommer. Skal flytte til en annen kant av landet og trenger noen kr ekstra. Barnehagen er stengt i sommer og ikke har jeg slekt som kan passe. Hvordan greier dere det egentlig???
Ingen_nick_ledig Skrevet 7. juni 2007 #2 Skrevet 7. juni 2007 Kanskje det er en ung jente (ikke alt for ung da..) som vil ha en sommerjobb noen uker????
Ingen_nick_ledig Skrevet 7. juni 2007 #4 Skrevet 7. juni 2007 Har ikke peiling. Kanskje du kan spørre på skravlesiden.... er mer folk der....
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 7. juni 2007 #5 Skrevet 7. juni 2007 har aldir vært i den sitvasjonen. hm... kansje det går an og ha en jobb med noe slaks form for hjemmekontror. tlf salg eller noe som du kan gjøre på kvelden etter hun har lagt seg?
Gjest Skrevet 8. juni 2007 #6 Skrevet 8. juni 2007 Er også i et dilemma i juli, for da har dagmammaen ferie. Blir å spørre ei jente i passende alder tenker jeg. Er snakk om 8 dager for min del. Jeg bet. det same som jeg gjør til dagmammen,kr 200 for dag.
Singelmamma og banden Skrevet 9. juni 2007 #7 Skrevet 9. juni 2007 Slik at dere vet det, dere kan få dekket 64% av utgiftene til barnepass, selv om det ikke er barnehage. Venninnen min jobber på et tk, og ho forteller at det eneste som kreves er et papir der det står at du har betalt slik og slik, og underskriftene til dere begge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå