adie Skrevet 7. juni 2007 #1 Skrevet 7. juni 2007 er dette noe som noen av dere vet noe om...er dette vanlig har blødd i hele dag...eller det vil si at utflod er blod i... er dette farlig????? er i uke 38....
Potetstappe Skrevet 7. juni 2007 #2 Skrevet 7. juni 2007 Hmm.. Vet ikke noe særlig om det. men jeg har hatt endel blødninger i svangerskapet, er i uke 38 nå. Hver gang har jeg ringt føden, og de spør alltid om det er i forbindelse med sex jeg blør. Det har det aldri vært med meg da. Men siden de spør om det, og siden det står omtrent overalt at blødning etter sex ikke er farlig, tror jeg ikke det er det. Men de sier på føden at hvis det er blødning og magesmerter så skal man alltid ringe og komme inn på en sjekk. Så hvis du er urolig eller har vondt, så syns jeg du skal ringe. Det er bedre å ringe en gang for mye;) Masse lykke til!
minime<3 in belly Skrevet 8. juni 2007 #3 Skrevet 8. juni 2007 Er jo fullt mulig at det er slimproppen din som har røket... Den er det jo litt blod i.... Som kan se ut som utflod... Men om du føler for det så ring legevakta å hør hva de mener....
MathildeC Skrevet 8. juni 2007 #4 Skrevet 8. juni 2007 Jeg blødde en god del etter sex i forrige uke. Var på sykehuset og alt var fint. De sa at når det var noe som provoserte blødningen, f.eks sex, så var det som regel ikke noe å bekymre seg for. Men ellers er det egentlig en gylden regel å finge føden dersom man blør, så jeg ville tatt en kjapp telefon uansett. Om ikke annet skriver de det på journalen din.
ღZalina med Robin og Isabelleღ Skrevet 8. juni 2007 #5 Skrevet 8. juni 2007 Jeg blødde etter å ha sex i 27. ble jo litt redd. men så kom jeg på at liv mortappen kan bli veldig følsom og kan lett blø, etter sex, Jeg har ringt en gang på føden som de sa dette.. Da jeg merket at jeg hadde litt blod på papiret, og det første dem spurte om hva om jeg hadde hatt sex... Hadde ikke det da, men hadde noen helt sterke kynnere. Og hun så om det ikke gikk over å blø den dagen og kynnene ikke roet seg ned. skulle jeg ringe en gang til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå