Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

:(

skulle ut å hente inn leker som ungene har slengt fra seg her og der..så skulle jeg hente en ball fra grøften..og da jeg skulle ta den stakk jeg meg på noe..:( en sprøytespiss...FAEN!!!!

helt skjelven her jeg sitter...

skal til legen om 45min...

HERREGUD!!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oiiiii, du kødder. Herregud så skummelt... Hvor bor du?

Skrevet

Oj, så forferdelig! Krysser fingrene for at den var ren.

Lykke til hos legen.

Skrevet

Åhh, så ekkelt! Håper det går bra!

Skrevet

Sikkert ikke noe farlig :) mange som går på blodfortynnende og bare kaster sprøytene rett i søpla istedenfor å levere til apoteket. Masse lykke til!

Skrevet

nei kødder ikke:(

bor rett utenfor bergen.

bra det ikke var en av ungene som hadde hentet den...uff:(

Skrevet

Herlighet for noe idioti å kaste brukte sprøyter ute!

Selv en narkoman skjønner at sånt gjør man ikke!

Håper du ikke blir smittet av noe. Husk at du kan ikke ligge med mannen din på flere mndr nå, uten at du bruker kondom iallefall, inntil det er bevist at du ikke har fått HIV av det.

Ikke at det er mye trøst for deg akkurat nå,men det er faktisk liten sjanse for at du har blitt smitte av noe farlig.

klem fra

Skrevet

Det går helt sikkert bra! Jeg har også gjort det og da jeg ankom legevakta ganske sjelven, kunne de berolige meg om et kjent tilfelle i Norge hvor det var en som ble smittet. Det skal veldig mye til og sjansen er uhyre liten..

Skrevet

ja det er helt sykt..men enkelte har jo ikke noe å tenke med!!!

håper ikke det er noe nei..helt kvalm her:(

men nå må jeg gå..uff.

Skrevet

Usj da.. :(

Da broren min var mindre så kastet han en sprøyte. Dette var på en campingplass i Telemark.

Det va noen som hadde funnet sprøyta dagen etter, og da fikk broren min seg et lite støkk. Han gikk rett til resepsjonen me mamma og fortalte at det var han og at han hadde diabetes.

Satser på at det ikke er noe alvorlig!

Krysser fingrene for deg!!

Skrevet

Huff..

Tråkket på en da jeg bodde i Oslo sentrum.. gikk i tynne sandaler.. Etter den episoden gikk jeg alltid med gode solide sko der, hehe.

Husker den ventetiden på den hiv-testen. Men den var negativ.. :-)

Skummelt der ungene leker og alt..

Du får oppdatere oss på hvordan det går hos legen.

Skrevet

Uff, noe saa ekkelt. Haaper alt gikk bra hos legen.

Store troesteklemmer fra

Skrevet

uff, det der er ikke moro. Har selv stukket meg på sprøyte, men det var på jobb (sykehus) masse blodprøver, HIV tester 3 ganger i løpet av et år osv. gikk jo bra, men jeg var gravid og fikk litt panikk ja.... det går sikkert bra!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...