Gå til innhold

Hvor blir det av sexlysten

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg får totalt angst bare ved tanken.... Noen som har det på samme måte?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei ,her er det tvertimot.. Skulle tro han hadde blitt impotent - (eller har funnet seg en annen, ikke seriøst ment ) fra daglig til hva , jo nå kan det gå uker imellom-

Føler meg lite elsket....

Skrevet

samboeren min og er helt fraværende på sexfronten.. tror han synes det er litt creapy å ha sex med den lille babyen i magen "i mellom oss".. forstår litt hvordan han tenker og, men jeg har kjempe lyst på sex hele tiden... vanskelig det her... ikke så lett å få til de "vanlige" stillingene lengre heller.. er ikke like fleksibel. så når vi først prøver å få til litt sex ender det som regel med at vi blir litt oppgitte begge to.. hehe. er i uke 27 nå..

Skrevet

Her har sexlyst en gått i bølgedaler, men mannen min har jo hatt som regel lyst på litt mer enn jeg har da. Hatt mange uker opphold som jeg overhode ikke har orket tanken engang. Nå har jeg nå fått beskjed om å kutte ut sex pga kynnere, så nå er det tørketid her. Hadde en uforskyldt hendelse i gårnatt da,hihi. Da jeg våknet midt i en orgasme midt i drøm, hehe. Når ting er fy, fy så da blir det mer fristende vettu:)

Skrevet

Sexlysten min tror jeg har tatt ferie... Har ikke lyst i det hele tatt, og syns det er litt trist..

Skrevet

å, dette er jammen individuelt...Vi har fortsatt sex daglig..Nå er jeg 19 uker. Mannen min har ikke mistet lysten på meg, og jeg synes det er like fint somført, bortsett fra at jeg ikke er spesielt fornøyd med kroppen min da..men opplever at det er mye å hente på å ha så mye nærhet fortsatt, og at mannen min er fornøyd og glad hver dag..hehe. Og det er jo jeg og..Glad for at han vil ha meg selv om jeg begynner å bli "tykk"...

Skrevet

Ja det virker ikke som mannen i huset har mindre lyst selv om jeg "tykner" til her heller! :-) Eller så gjør han det mest for å holde humøret mitt oppe, har en tendens til å bli skikkelig gretten hvis jeg går for lenge uten... Så lenge formen er så fin som nå så er det bare deilig! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...