Gå til innhold

Tar snart mannen min igjen med vekt

Anbefalte innlegg

Skrevet

I morges var det bare 1 kg igjen til jeg tar igjen mannen min sin vekt. Og ennå har jeg nesten 18 uker igjen. Hjelp hvor skal dette ende?

La på meg mye de andre to gangene også, men hadde en god del høyere startvekt denne gangen.

Jaja, det har gått av etterpå med de andre to, så vi satser på at det gjør det denne gangen også.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff føler med deg. Jeg er 18 uker og allerede lagt på meg 5-6 kg. Synes ikke jeg spiser noe mer men heller regelmessig nå pga babyen.

Får vel begynne å trene som gærn når alt er over :)

Skrevet

jeg er i uke 24 og har enda 10 kg igjen før jeg når hannes vekt. Men tipper at jeg og han veier likt når jeg er ferdig gått:)

Skrevet

jeg er 24 uker på vei, og har lagt på meg 8 kg. veier faktisk 16 kg MER enn sambo... men han er liten og tynn fra før av. mens jeg hadde litt mer å ta i før jeg ble gravid.

Skrevet

Vi hadde som mål å "møtes på midten". Foreløpig er det visst jeg som har vært flinkest til å følge opp, ja.. hehe..

Skrevet

nå er jeg 8 kg tyngre enn sambo;( men heldig vis sa en venninne at det ser ikke ut så jeg veier så masse. . var godt å hørre=)

Skrevet

Hehe.. her er det omvendt... det er mannen min som har lagt på seg mest... Har jaga han ut av huset nå i eksamensinnspurten, så det har blitt mye usunn mat på han i det siste, mens jeg nesten ikke har fårr spist noen ting...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...