Gjest Skrevet 7. juni 2007 #1 Skrevet 7. juni 2007 ... hva i all verden betyr det når gravitesten viser prikker i stedet for en strek? Noen som har opplevd det før? Jeg tok nettopp en vanlig CB. Alle strekene som skal være der, er der, men den linja som indikerer svangerskap ser rar ut. Der den er er det bare prikker! 2-3 prikker på hver side, usymmetrisk av hverandre. For ordens skyld, tok testen på kvelden 1-2 dager før forventet mens, og det var ingen prikker der før jeg brukte den. Noen som vet?
Stoltmai mamma:) Skrevet 7. juni 2007 #2 Skrevet 7. juni 2007 Jeg tok en sånn test engang, en cb, det kom bare noen prikker, tror det va 6-7 prikker, men jeg va ikke gravid... det va kun prikker på den øverste delen av streken som indikerer svangerskap... men du kan jo ta en ny da, bare for sikkerhetsskyld... Masse lykke til
Gjest Skrevet 7. juni 2007 #3 Skrevet 7. juni 2007 En vanlig cb med kryss? Gudene skal vite jeg har tatt min del av tester her i livet og fått både positive og negative, skyggestreker og lyse positive. Men prikker?! noe sånt ser det ut: '. ----- '. Cånn ca.
Stoltmai mamma:) Skrevet 7. juni 2007 #4 Skrevet 7. juni 2007 Vanlig cb med kryss ja,min va nesten lik, den så sånn ut . . . . . . ------------------- . Det er nok bare noe feil med testen, men man begynner jo seff å lure, jeg hadde jo håpet når min ble sånn...
Gjest Skrevet 7. juni 2007 #5 Skrevet 7. juni 2007 Jeg håper jeg og, men antakelig på noe annet enn deg...;o) Tusen takk for hjelpen, du har roet meg adskillig i ned. Håper du snart får en test med en rett og fin strek på!
Stoltmai mamma:) Skrevet 7. juni 2007 #6 Skrevet 7. juni 2007 Håper du ikke du er gravid??? Jeg va nettopp gravid, men hadde en SA 23 mai, så håper som bare det nå... Lykke til videre
Gjest Skrevet 7. juni 2007 #7 Skrevet 7. juni 2007 Har to barn allerede og minsten er bare halvannet år, så for min del kan det gjerne drøye en god stund til før jeg blir gravid! ;-) Håper du får en spire snart, trist å høre at du har mistet. Har mistet jeg også, og vet at det ikke er noe gøy:(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå