Gå til innhold

blir helt rådvill jeg...ang.solkrem...

Anbefalte innlegg

Skrevet

er sååå mye meninger her om hva som er bra og ikke...Ikke lett å velge noen nei...Sitter her som et digert spørsmålstegn...

Men kan noen anbefale meg en hehe...Har en med eksem og allergi.Babyline funker ikke...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

www.gronnhverdag.no

der ligger det en test av fjorårets solkremer.

Dette er bare en test av hvilke stoffer de inneholder, og ikke effekten. Men de er jo ikke akkurat "dårlige" da, for å si det slik.

Skrevet

Var veldig fornøyd med Cosmica sin ifjor. Grei å smøre ut.

Ellers må jeg si at jeg er like forvirra jeg også. Har derfor kjøpt litt diverse merker og tenker som så at det kanskje er bedre å variere på alle disse farlige stoffene enn å kjøre hele sommeren med en type med tanke på eksponering. Bedre med litt eksponering av mange farlige stoffer enn stor eksponering av en type farlig stoff......

Blir jo litt som å velge mellom kolera og pest.... skal barna få kreft fordi de ble smørt med farlig solkrem eller skal de få kreft fordi de aldri ble smurt i det hele tatt.....

Skrevet

Ja, man blir svimmel av alle diskusjoner!!! Tester også for den saks skyld. Babyline best i fjor, dumpa nesten i år... I fjor testet de nemlig bare farlige stoffer, ikke om den virket!!! Flaut. Med eksem og allergi bør du unngå de med parfyme i allefall. Har selv eucerin (lotion). Den funker kjempe fint. Ikke noe mer utslett og ingen solbrente barn her :) Har også brukt dr. haukecha (eller noe sånt) men den luktet ille. P20 er også supergod synes jeg. Ikke solbrent men mer farge enn av de andre. Nå har den både uva og uvb som var svakheten på den før. Mange klager og har dårlige meldinger om den, men jeg synes den er gull. Har bestilt en ny på p20.dk nå.

Skrevet

Babyline kom dårlig ut i år fordi testen var helt idiotisk.

Det var bare testet hvor mye av strålene de beskyttet mot etter 3 timer og det var veldig jevnt, men babyline beskyttet litt dårligere etter 3 timer enn det noen av de andre gjorde.

Kanskje ikke så rart med alle de skumle stoffene i de andre.. Jeg er mer skeptisk til det og fortsetter å bruke Babyline og Dr.Hauscha og smører heller litt oftere enn hver 3. time om vi er ute hele dagen.. (noe vi ikke er likevel.

Skrevet

prøvde babyline sin i fjor og da ble huden hans som et sandpapir..

Skrevet

Hei!

Jeg er kjempefornøyd med Dr. Hauschka sin barnesolkrem med faktor 22. Brukte den i hele fjor og fortsetter med den i år :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...