mammamammamammamor Skrevet 7. juni 2007 #1 Skrevet 7. juni 2007 tok testen forje lørdag, og er jo litt kvalm og gråter litt lett og tisser MYE, men eg føler meg ikke gravid. var å bestilte time hos legen i dag, og eg bare : sikker på at du er gravid nå? ellers så hadde det jo vert en liten tabbe å bestille time. er eg virkelig gravid? er det mulig? kordan skjedde det da?
mammamammamammamor Skrevet 7. juni 2007 Forfatter #2 Skrevet 7. juni 2007 tenk. eg er gravid, eg er gravid, eg , ojjjj det skal komme en liten klomp på bare 4 kilo ut av magen min, eg skal bli tjokk og feit og blubbete, eg skal ha stoooooooor mage og eg skal være våken HELE natta med en skriker unge. ooooooooooooopppppppsssss . eg skal legge på meg rundt 15 kilo og få disse rompa
*vilsågjerne* Skrevet 7. juni 2007 #4 Skrevet 7. juni 2007 Hvordan det skjedde, tror jeg vi alle vet...
mammamammamammamor Skrevet 7. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 7. juni 2007 eg som trudde eg kunne overbevise alle om at eg ikke gjorde slikt hehehe takk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå