Blomsterenglene Skrevet 7. juni 2007 #1 Skrevet 7. juni 2007 Noen som har hatt den? Egner den seg til et barn på 7 måneder? Eller hva skal jeg velge?
Gjest_1001 Skrevet 7. juni 2007 #2 Skrevet 7. juni 2007 På en som er 7 mnd og mest sannsynlig IKKE er i direkte sollys ville jeg gått for babyline sin. Det er den eneste som er helt fri for skumle stoffer.
Blomsterenglene Skrevet 7. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 7. juni 2007 Han er ikke så mye direkte i sola.. Men litt blir det jo.. Er ikke så lett å gå unna sola når vi går tur hver dag! Men da prøver jeg babyline sin..
Bananas m 1 barn + en i magen Skrevet 7. juni 2007 #4 Skrevet 7. juni 2007 signerer lille pusekatt her.. definitivt babyline..
Blomsterenglene Skrevet 7. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 7. juni 2007 Greit..=) Da kjøper jeg den i morgen.. Takker.. )
Gjest_1001 Skrevet 7. juni 2007 #6 Skrevet 7. juni 2007 Så lenge det ikke er snakk om å være konstant i solen så går det nok greit. Bare vær forsiktig midt på dagen, det er da solen er sterkest (mellom 12-15) da kan man lett bli solbrent. Minien her greide å bli solbrent på kinnet sitt med den "best i test" på solbeskyttelse solkremen (garnier ambre solaire). 14 mnd og ikke så lett å holde stille i skyggen når solen står så høyt at det nesten ikke er skygge noensteds (jeg får ikke skygge på plassen før klokken 15!). Så vi har begynt å være litt inne på den tiden. Han synes det er veldig ubehagelig i varmen selv, og om døren står åpen går han inn selv og setter seg stakkars. Skal begynne å gå over til babyline sin igjen. For huden til mini blir litt irritert av parfyme (jeg selv har allergi mot parfyme). For øvrig også av andre stekte stoffer. Som for eksempel våtservietter og såpe. Ikke lett dette her!
Blomsterenglene Skrevet 7. juni 2007 Forfatter #7 Skrevet 7. juni 2007 Lille tassen min sove rundt 12-15 han og er vi hjemme da setter jeg han i skyggen eller inne i senga si.. Han har begynt å sove en del pga varmen nå.. Men da tester vi babyline..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå