lilja70 Skrevet 7. juni 2007 #1 Skrevet 7. juni 2007 Du sendte meg tre pm... -Når jeg endelig svarte, ble det så langt at jeg måtte dele det opp i tre deler for å få sendt det. -Du får ha en fin kveld!
Gjest Skrevet 8. juni 2007 #2 Skrevet 8. juni 2007 Vel, jeg tok igjen med enda tre nye deler selv! Velbekomme klem
lilja70 Skrevet 8. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 8. juni 2007 Jeg har nå lest alt sammen, og velger å svare deg her: For meg er dette ikke noen konflikt, jeg startet kun oppigjen en ny tråd for å vise at at jeg ikke ville ha noen konflikt, det ble misforstått, nå har vi snakka om det, for meg er dette virkelig over. Hva du mener om meg, er virkelig ikke relevant i livet mitt, du kjenner meg ikke. Om noen velger å forlate forumet for noe jeg har sagt, får de ta det med meg, selv, om de velger å forlate forumet på grunn av de anonyme, forstår jeg dem så inderlig vel, som jeg har sagt til andre som har valgt å forlate forumet. -Og grunnen til at jeg ikke svarte deg den første gangen, var at jeg mener det ikke er noe mer å prate om, ikke noe annet. Du stilte ingen spørsmål, og jeg er ikke typen som sender folk virtuelle klemmer hvis jeg ikke mener det. -Men jeg er ikke sint, såret, trist, fornærmet eller noe som helst annet, det har ikke blitt sagt noe som jeg ikke kan være enig i, det er bare det, at nå synes jeg vi skal la dette fare. Du får ha en fin dag i sola, jeg skal gå tur med de små, kanske vi slumper forbi en badestrand.
Gjest Skrevet 8. juni 2007 #4 Skrevet 8. juni 2007 Da tar vi det avsnitt for avsnitt. - Ingen konflikt her heller, den nye tråden du startet var det ikke jeg som misforsto. Og da går jeg utifra at du ikke behøver å unngå meg når jeg svarer deg i andre tråder i fremtiden. At det ikke er relevant at jeg liker deg får nå være en ting, men det bør da ikke gjøre noen skade heller. - Selvsagt er det anonyme jeg refererer til. - Man svarer når folk henvender seg til en, det er normal høflighet. Virtuelle klemmer trenger jeg ikke, men jeg forbeholder meg retten til å sende det ut når jeg selv mener det. - Jeg er ikke sint, heller ikke fornærmet. Litt trist og litt såret, og det er jo bare en karaktersvakhet å bli det av noe sånt som dette. Ha en fin dag på badestranden! klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå