Gå til innhold

Au pair?

LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vurderer å få meg au pair. Er det noen som har erfaring?

Er så usikker, men ser at det kan bli enkleste løsning for å beholde vett og forstand her. Bruker jo all tid og energi (for ikke å snakke om penger!) på upålitelig barnepass slik det er nå. Jeg har kassernert vakt i intervaller på 48 og 60 timer (2 og 3 døgn). Ellers har jeg fri og er hjemme. På en mnd er det snakk om i snitt 10 døgn borte. Bor veldig usentralt, men tenker at noen må jo like det også. Slik situasjonen er nå bruker jeg 2500 på div dagmammaer (som ikke bestandig er til å stole på), og 2300 på barnehage. Tenkte å kunne gå ned til 80% barnehage, og ha en aupair til 4000 inkludert kost. Men er usikker med tanke på å slippe til en fremmed her hos oss, om man klarer å gå over ens, om det blir "mas" å være flere i huset osv...

Noen med erfaring?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Etter det eg har høyrt ifrå folk som har au pair er dei ganske så fornøgde med ordninga. Har forløpg ikkje høyrt om nokon som er misfornøgde, sjølv om det sikkert finst nokon.. Men eg trur det vil vere ei kjempe fin ordning, hadde gjort det sjølv om eg følte eg hadde råd til det. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...