Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 7. juni 2007 #1 Skrevet 7. juni 2007 Det er jo ikke lov å ha med væske, men mme da? Er jo ikke sikkert jeg ammer når vi skal reise i september.
Expat Skrevet 7. juni 2007 #2 Skrevet 7. juni 2007 Pulver og vann separat! Har snakka med småfolk og de anbefaler ikke at man tar kartongene, siden man skal smake på ting.
Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 7. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 7. juni 2007 Tenkte på slike NAN kartonger på 200ml.
Mrs.Robinson Skrevet 7. juni 2007 #4 Skrevet 7. juni 2007 Du kan ha med det du trenger av barnemat under reisen. Men det er noen regler, husker ikke hek\lt.
Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 7. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 7. juni 2007 Hva mener du med "smake på ting"?
FrkForsiktig Skrevet 7. juni 2007 #6 Skrevet 7. juni 2007 Hvor finner jeg disse reglene? Noen som vet?
Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 7. juni 2007 Forfatter #7 Skrevet 7. juni 2007 Kan jo ikke ha med vann separat da det ikke er lov å ha med væske, må fly vertinnene stresse for å skaffe meg lunka vann da el?
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 7. juni 2007 #8 Skrevet 7. juni 2007 tror du kan ha det med, bare at du må ta det i en sånn gjennomsiktig pose... på gardermoen lå det sånne poser utenfor sikkerhetskontrollen, så jeg tok vannflasken til lillemor i en sånn pose, og da gikk det fint....
A4 Husmor.... Skrevet 7. juni 2007 #10 Skrevet 7. juni 2007 Se punkt f på linken: http://www.luftfartstilsynet.no/passasjer/article381.ece
AneB Skrevet 7. juni 2007 #11 Skrevet 7. juni 2007 Jeg og snuppa har reist myyyye med fly helt siden hun var 3 uker gammel, hun har levd på mme. Jeg blander ferdige flasker som jeg får varmet opp på flyplassen før jeg går inn i flyet. Går helt fint å ta dem med inn uten plastpose på, men kan hende du må smake. På denne måten kan jeg gi hun melken under letting, og gir henne gjerne igjen under landing (for å unngå dotter i ørene). Evt kan du blande halve flasker og få flyvertinnene til å fylle på ønsket mengde kokende vann og tilsette resten av pulveret.
mliz Skrevet 7. juni 2007 #12 Skrevet 7. juni 2007 Uansett, så får man jo kjøpt både varmt og kaldt vann på innsiden, etter man har gått gjennom sikkerhetskontrollen..
Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 7. juni 2007 Forfatter #13 Skrevet 7. juni 2007 Hmmm.... Vi skal helt til Thailand, så da blir det vel best for meg å ta med pulver da, så skaffe vann på flyet. Men da må jeg ha med mange flasker el bare 3stk kanskje, kan vaske flaskene når vi mellomlander i stockholm.
AneB Skrevet 7. juni 2007 #14 Skrevet 7. juni 2007 da er det sikkert greit å gjøre det sånn ja Fins jo grenser for hvor lenge til og med jeg ville oppbevart en ferdig flaske før jeg serverte den, hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå