MintCondition Skrevet 7. juni 2007 #2 Skrevet 7. juni 2007 Tja, jeg syns det er trist at vi har et samfunn som "forlanger" at alle skal se like ut, med samme barbiefjes, stramme pupper, smale hofter og null cellulitter. Samtidig skjønner jeg godt folk som sliter med psykiske plager pga "skavanker". Mitt problem med plastisk kirurgi er at disse skavankene som oftest bare er forskrudde oppfattelser av hvordan kropp man TROR man skal ha. Så, for å konkludere; plastisk kirurgi; ja til brystforminsking/forstørring om det er psykisk og fysisk plagsomt om brystene får være som de er, ja til å fjerne tiloversbleven hud eller stor-slanking og mange graviditeter. Nei til leppeforstørring, rompefjerning, lårforminsking, ribb-beinsfjerning, nesekrymping etc
Gjest_1001 Skrevet 7. juni 2007 #3 Skrevet 7. juni 2007 Det får vel være opp til den enkelte. Jeg bryr meg ikke så mye om det. Tenker ikke så mye på det. Folk får gjøre som de vil egentlig. Er de missfornøyd så er de missfornøyd. Så da kan de få lov til å gjøre noe hvis de vil. Hehe, ganske likegyldig med andre ord.
Gjest Skrevet 7. juni 2007 #4 Skrevet 7. juni 2007 Silicone valley here I come (når jeg er ferdig med unger og amming) Vil ikke ha pamela pupper, men sånne jeg hadde før jeg ble gravid.. Sånn at jeg kan finne undertøy og badetøy som sitter pent, føle meg vel i annet enn pologenser o.l. Synes folk skal få gjøre som de vil, synes det er flott at man nå kan få forandre på det man plages over istedenfor å gå hele livet med dårlig selvtillit.. Man må jo gjennom konsultasjoner o.l. så seriøse leger tfører ikke operasjoner på mennesker som har en skikkelig vrangforestilling (som en sykdom som gjør at man har et forvrengt syn på hvordan man ser ut for eks) Jeg er FOR
zucko1 Skrevet 7. juni 2007 #5 Skrevet 7. juni 2007 hadde jeg hatt råd så hadde det vært bye bye mage, hello bootie, og up yours pupper:-)
Twintipp og himmelblå Skrevet 7. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 7. juni 2007 Ja.. Jeg mener også at botox, silikon i leggene osv. er "over the edge", men er for at mennesker kan forandre på noe de plages veldig med.. Jeg har plagdes med noe i alle år, og skal gjøre noe med det. Vet det er mye vrangforestillinger rundt dette, men gjør det jo for meg selv.. Kan godta mine celluliter og andre skavanker, men det handler jo om ens eget velvære, en kommer liksom ikke utenom sin egen kropp.. Så ja, til en viss grad er jeg for..
Monajenten Skrevet 7. juni 2007 #8 Skrevet 7. juni 2007 Jeg signerer MintCondition! Skal operere magen i august (bukplastikk) pga. løshud. Jeg har selvtillit under beina og jeg vet at det kommer til å gjøre utrolig mye for meg psykisk.
Jenny-penny Skrevet 7. juni 2007 #9 Skrevet 7. juni 2007 jeg kommer til å gjøre det same som Mami, fikse puppene tilbake der de var. pluss at alle strekkmerkene har ødelagt magen min og ingen topper sitter fint lenger, ser ikke ut i bikini. så ja jeg er for, men dette er fordi jeg virkelig plages av det...
Monajenten Skrevet 7. juni 2007 #10 Skrevet 7. juni 2007 Samme her Jenny-penny, og derfor skal jeg gjøre noe med det også! Man lever bare én gang så hvorfor ikke være fornøyd den korte tiden?
Twintipp og himmelblå Skrevet 7. juni 2007 Forfatter #12 Skrevet 7. juni 2007 Jeg har ingen pupper å rette opp jeg da, hadde jeg bare hatt det.. Tenkte jeg skulle lage meg noen da:-p
Bananas m 1 barn + en i magen Skrevet 7. juni 2007 #13 Skrevet 7. juni 2007 fikse pupper og mage når vi er ferdige med småbarn:-) HVIS jeg noen gang får råd..
silhah og emilie Skrevet 7. juni 2007 #14 Skrevet 7. juni 2007 jeg er for innenfor rimelighetens grenser:) altså man kan gjerne forandre det man mistrives med men noen ser falske ut og da er det ikke pent. jeg må bare bli litt tøffere og bli ferdig med barn så blir det nye pupper:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå