Anonym bruker Skrevet 7. juni 2007 #1 Skrevet 7. juni 2007 noen som vet om noen barnevennelige steder som det er lett og bli kjent med folk?
Gjest Odyssey&Mikrovampyren Skrevet 7. juni 2007 #2 Skrevet 7. juni 2007 er det pga meg du vil flytte da eller:P sandefjord, tønsberg, holmestrand og rundt der er favorittsteder i min bok i alle fall..
Gjest Odyssey&Mikrovampyren Skrevet 7. juni 2007 #4 Skrevet 7. juni 2007 ja, men akershus er veldig stort så om du vil flytte på grunn av meg så er det jo litt sært da
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2007 #5 Skrevet 7. juni 2007 Ja du får sagt det:-) nei er ikke på grunn av deg nei! he he. Bare lyst på litt forandringer og bli kjent med noen nye, ellers trives vi ganske godt da.:-)
Gjest Skrevet 8. juni 2007 #6 Skrevet 8. juni 2007 Folk bor jo med barn i Oslo sentrum? Kan jo ikke være farlig å bo der da? Spørs hvor i Akershus du bor og hvor du skal fremover. Ang huspriser osv. Klart du får mer for et hus på Stabekk enn i Flateby, liksom... Og om du er selskapssyk- og det er grunnen til at du vil flytte- såer det helt sikkert noen her på bim som bor i nærheten av deg og også kunne tenkt seg og utvida horisonten sin! Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå