solemio Skrevet 7. juni 2007 #1 Skrevet 7. juni 2007 for å få denne siden opp å gå? Jeg liker spm her inne, de er mer relevante for meg med store barn enn inne på dinbaby,- men når innlegg fra april ligger midt på sida blir jeg litt skeptisk...
blond Skrevet 8. juni 2007 #2 Skrevet 8. juni 2007 Hvorfor blir du skeptisk? Jeg synes det er bra at man kan få svar på spørsmål selv om man la dem inn for lenge siden. Du ser at svaret på innlegget fra midten av april er svart på i juni? Du kan være med på å bidra til at det blir mer aktivitet her inne. I det siste har det uansett tatt seg opp og det synes jeg er hyggelig!
PrinsesseSjefen Skrevet 8. juni 2007 #3 Skrevet 8. juni 2007 Jeg og synes faktisk det er bare fint at spørsmål jeg har kan få svar så pass lenge etterpå. På dinbaby må du jo ha litt flaks (iallefall hvis det er et "seriøst" spørsmål) at akkurat de riktige db'ere er logget på rundt den timen du legger inn innlegget. Ellers forsvinner den fort dersom du ikke er veldig flink til å "dytte". Og her er mange flinke til å bruke en del av de andre forum her hvis det gjelder barn i en bestemt alder. Av og til er det f.eks mer innlegg og svar på 3-5 år enn på skravlesiden. Kanskje de fleste med barn fra 3 år ikke er like "skravlete" som de med barn under 3 år? (jeg er til tider et unntak når jeg har det veldig rolig på jobb....) Jeg synes i grunnen det er greit å slippe spørsmålene ala "hva skal vi ha til middag?" og den duren. Ikke noe gærnt med de altså, men jeg er ikke interessert i hva andre spiser...hehe Jeg tror ikke BM blir like populært som DB, eller like mye aktivitet, men gjør det egentlig så mye?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå