Gjest Skrevet 7. juni 2007 #1 Skrevet 7. juni 2007 når babys ble født, skrev vi under på et skjema på sykehuset, eller far gjorde det.. var litt i ørska.. var dette erkjennelse av farskap eller delt foreldreansvar? eller begge deler? ble litt usikke om jeg har foreldreanvaret alene, så et innlegg litt lenger nede..
AneB Skrevet 7. juni 2007 #2 Skrevet 7. juni 2007 Begge deler er på samme skjema nå, så du kan ha skrevet under på delt foreldreansvar. Det gjorde i alle fall jeg på skehuset...
Ingen_nick_ledig Skrevet 7. juni 2007 #3 Skrevet 7. juni 2007 Dersom du også skrev under, har dere nok delt foreldreansvar. Dersom barnet er født etter 01.01.2006 og begge foreldrene hadde samme adresse (folkeregistrert) så har dere automatisk delt foreldreansvar. Ta en telefon til folkeregisteret, så får du svar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå