Gå til innhold

har jeg foreldreansvaret alene?


Anbefalte innlegg

Skrevet

når babys ble født, skrev vi under på et skjema på sykehuset, eller far gjorde det.. var litt i ørska.. var dette erkjennelse av farskap eller delt foreldreansvar? eller begge deler? ble litt usikke om jeg har foreldreanvaret alene, så et innlegg litt lenger nede..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Begge deler er på samme skjema nå, så du kan ha skrevet under på delt foreldreansvar. Det gjorde i alle fall jeg på skehuset...

 

Skrevet

Dersom du også skrev under, har dere nok delt foreldreansvar.

Dersom barnet er født etter 01.01.2006 og begge foreldrene hadde samme adresse (folkeregistrert) så har dere automatisk delt foreldreansvar.

Ta en telefon til folkeregisteret, så får du svar.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...