Anonym bruker Skrevet 7. juni 2007 #1 Skrevet 7. juni 2007 Eller er det vanlig å ha "hver sin"? Samboeren min kommer jo til å være masse ute med babyen da han skal ta ut masse perm............Sitter nå og titter på kule stellevesker på nett, men vet ikke om han vil gå rundt med en prikkete veske liksom.......Hvilke probleeeemer...,hehe. Hvordan tenker dere?
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 7. juni 2007 #2 Skrevet 7. juni 2007 jeg tenker sånn at det er en baby, som trenger en stelleveske. vesken følger jo ungen. som vognen og bilsete osv...
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2007 #3 Skrevet 7. juni 2007 Ja sånn tenker jo jeg i utgangspunktet også, det er beibin sin og jeg så for meg en svart, praktisk i nylon eller noe...............men det var før jeg så innlegget om stellevesker fra Gaia og Ko (lenger opp) og fikk snusen i de schtilige veskene......
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 7. juni 2007 #4 Skrevet 7. juni 2007 siden far skal gå mye med barnet (og stellevesken) hadde det kanskje vært greit å bli enig om en stelleveske da? jeg gjorde det enkelt. kjøpte en som er make til vognen. samme farge og alt
Love my kidz Skrevet 7. juni 2007 #5 Skrevet 7. juni 2007 Ja vi har også kjøpt nøytral stelleveske, som passer til vogna, ikke min femininitet ;-) Vis veska til far du og hør hva han mener. Synes han det blir for voldsomt, så må du jo velge mellom å kjøpe en egen til ham eller bøye deg for felleskapet =)
Lillegutt ble junibarn Skrevet 7. juni 2007 #6 Skrevet 7. juni 2007 jeg har kjøpt en svart nike veske som pappa`n kan ha.den til vogna er beige å ser kanskje litt femi ut.
Raych Skrevet 8. juni 2007 #7 Skrevet 8. juni 2007 Vi hadde en liten svart sekk vi, og den brukte både jeg og mannen min ja:) Ikke knøttliten, men stor nok til at vi fikk plass til bleier, tåteflaske, kluter etc.
♥lurelure♥ Skrevet 8. juni 2007 #8 Skrevet 8. juni 2007 Vi kjøpte en sort som passet til vognen og som begge likte:) Men skulle vi trillet på sommeren ville jeg hatt en annen farge... Lys grå kanskje.... Men det blir en okt baby:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå