Gjest Skrevet 7. juni 2007 #1 Skrevet 7. juni 2007 hva i alle dager skal jeg tro om eksen min... blir så frustrert! han har fått seg ny dame, og jeg har kommet meg videre, og ting begynner å gå virkelig bra. MEN.... han sitter her i MIN sofa og snakker stygt om denne dama, sier hun er bare til trøst, elsker henne ikke, og sier han virkelig håper det blir oss en gang, at vi blir en familie igjen. for en tid tilbake sa jeg, ok-vi prøver igjen, men det var han ikke klar for akkurat nå, men "en gang i fremtiden". siden den gang har vi bare hatt et venskapelig forhold (hatt sex ofte, selv etter han ble sammen ho- ja, jeg var virkelig forelsket) jeg sier ingenting om meg og mitt liv, vil ikke han skal vite noe om meg, vil ikke gjøre meg selv sårbar. men når jeg må se han så ofte, han er blitt en flink pappa, sliter det veldig på. hvordan klare å bryte HELT, for jeg vil gjerne, men klarer ikke når han sier sånne ting.. han kommer ofte ubeleilig når elias sover, eller blir igjen litt etter å ha levert han, for å snakke litt, og han sier sånne småting som at han savner meg og elsker meg, men ikke klar for mer nå, og alltid lange klemmer når han går. hvordan gå videre med en sånn eks? noen tips? vet jeg har blitt helt blind og at han er en drittsekk som ikke lar meg komme videre, men sånn er nå saken..
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2007 #2 Skrevet 7. juni 2007 høres ut som en grei x.drit i å prat m han da vell.så løser det seg selv.
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2007 #3 Skrevet 7. juni 2007 ååååååå, har vi samme eks!!? hehe Jeg vil av hele mitt hjerte inderlig be deg og råde deg til å slutte å ha sex med han, som et første skritt...
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2007 #4 Skrevet 8. juni 2007 høres ut som min eks også. hva er det med menn?? bare prat om barnet, ingenting annet. konsekvent. og ikke la han bli igjen for å "prate".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå