Tbgjente_Det ble ei lita tulle Skrevet 7. juni 2007 #1 Skrevet 7. juni 2007 her jeg ligger på sykehuset hvor jeg ikke kan gjøre noe. Legene er positive nå, det ser bra ut med babyn i magen...de har fått stoppet veene så de satser på at alt skal gå fint...jeg skal få lov å gå litt ikveld og imorgen, og om det går fint får jeg reise hjem. Savner mannen og de andre barna våres, skal bli godt å få komme hjem....er sjeleglad for at mini er i magen enda.....MEN....jeg klarer ikke å slutte å tenke på hva om h*n kommer nå....har lest litt på prematur-debatten...får en vond klump i magen og tårer i øynene selv om jeg vet jeg burde smile nå. Æsj....dette er pyton
Tbgjente_Det ble ei lita tulle Skrevet 7. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 7. juni 2007 4 sep. jeg er bare 27+4 idag.
Gjest Skrevet 7. juni 2007 #4 Skrevet 7. juni 2007 vet akkurat hvordan du har det..ikke noe er verre enn å ikke vite. men det går nok bra skal du se..jeg er uoffesiell mester på prematurfødsler..hehe...jeg har fått i uke 32,34,27 og 30..har gått bra alle gangene:D vis du vil prate på msn så send meg en PM;)
litakine og Theodor Skrevet 7. juni 2007 #5 Skrevet 7. juni 2007 kom hjem fra sykehuset igår, var der fordi jeg hadde begynnende rier, men siden det foreløpig ikke er noen åpning så holdt det å være der i et døgn. Fikk bricanyl, og pålegg om hvile. Gudskjelov er mannen min hjemmeværende for tiden, så så lenge jeg lovet å ligge rolig hele tiden, fikk jeg dra hjem. Slapper bedre av her enn på det dumme sykehuset, så får håpe du kommer hjem du også. Det er skikkelig skummelt å være redd for at ungen skal komme, er selv 27+1, så har vært kjempe redd, så jeg skjønner at du er redd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå