Ella29 Skrevet 7. juni 2007 #1 Skrevet 7. juni 2007 Har fått dette skjemaet fra likningskontoret nå, noen som vet hvor det skal sendes tilbake? Finner ikke noe info om det.. Det står Oslo likningskontor som "brevpapir" logo øverst, men på konvolutten jeg fikk det i er det stemplet fra helsastasjonen jeg tilhører. Skal jeg returnere til helsestasjonen eller likningskontoret???
Joda, jeg vet best! Skrevet 7. juni 2007 #2 Skrevet 7. juni 2007 Det er vel ligningskontoret som skal ha det.
Duracellgirl*prøver* Skrevet 7. juni 2007 #3 Skrevet 7. juni 2007 Jepp til det ligningskontoret du tilhører, om ikke adressen står på arket så se i telefonkatalogen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå