Gå til innhold

Navnevalg - likningskontoret


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått dette skjemaet fra likningskontoret nå, noen som vet hvor det skal sendes tilbake? Finner ikke noe info om det.. Det står Oslo likningskontor som "brevpapir" logo øverst, men på konvolutten jeg fikk det i er det stemplet fra helsastasjonen jeg tilhører. Skal jeg returnere til helsestasjonen eller likningskontoret???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel ligningskontoret som skal ha det.

Skrevet

Jepp til det ligningskontoret du tilhører, om ikke adressen står på arket så se i telefonkatalogen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...