Gå til innhold

Servantbatteri med eller uten oppløftventil ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ikke oppløftventil en slags bryter på krana som stenger/åpner for vann til f.eks oppvaskmaskin eller vaskemaskin? Eller tar jeg helt feil? Hvis det er det det er, så trenger man vel ikke det hvis man ikke har vaskemaskin eller oppvaskmaskin i det rommet?

Skrevet

hmm....hvordan skal jeg forklare det ? Proppen er alltid i vasken, men du kan løfte den opp og ned ved hjelp av en del bakpå servantbatteriet. Uten oppløftventil må du legge nedi en sånn svart propp i kjede selv

Skrevet

da tror jeg nok jeg ville ha valgt uten... Eller... Vi har ikke det i vasken, og jeg savner ikke heller. I badekaret har vi det, men syns det renner veldig tregt igjennom. Får ikke heisa den heller. En gang hadde jeg justert på den, og da var den så langt nede at den gikk ikke opp i det hele tatt. Det var litt tungvindt når karet var fullt av vann. Men det er jo noe annet med en servant da...

Skrevet

Hehe, da tok jeg feil da!

Hadde en sånn kran der vi bodde før, og synes den var tungvint å gjøre rent, så jeg ville valgt uten oppløftventil. Mye enklere, og så bruker man jo ikke proppen mye allikevel.

Skrevet

dytter litt jeg. Flere som har erfaringer ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...