Anonym bruker Skrevet 7. juni 2007 #1 Skrevet 7. juni 2007 blir snart gal, har hatt smerter i hoftene i hele dag, er akkurt som om hoftene ikke orker å holde kroppen oppe. å det går også i ryggen, er i uke 36 nå, å tviler på at jeg klarer å holde ut i 4 uker til. har fått kjempe masse vann i bena i dag også er som om føttene mine er i ferd med å sprenge:( hva skal jeg gjøre for å få det litt mer behagelig????
Gjest Skrevet 7. juni 2007 #2 Skrevet 7. juni 2007 Har du prøvd støttestrømper for gravide? Kan i allefall hjelpe på vannet i bena - det gjorde det for meg. På vondtene i hofta ha ikke jeg noen gode råd. Annet enn å kanskje høre med legen din, så klart. Håper det går over! Oppmuntringsklem fra meg!
Snart firebarnsmamma! Fødeklar Skrevet 7. juni 2007 #3 Skrevet 7. juni 2007 Hvis du har bekkenløning har jeg kun en ting å si: gå til fysioterapauten og be om å bli teipa!!! Jeg hadde ingen tro på dette da jeg dro til fysio i går, men jeg har i dag fått gjort så mye som jeg,til sammen, ikke har gjort på en uke!!! Og er nesten smertefri!!! ANBEFALES!!!!!!!!!!!!!!!!! Heeeelt fantastisk!!!!!!!! )))))))))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå