Anonym bruker Skrevet 7. juni 2007 #1 Skrevet 7. juni 2007 jeg fortsetter utdanningen min til høsten, høgskole, og lurer på hvor mye denne sønaden dekker. er det semesteravgift eller mer, som bøker og lignende?
englegull Skrevet 7. juni 2007 #2 Skrevet 7. juni 2007 Det er en fast sum på drøyt 3000kr i året, så det dekker ikke alt. Men du får jo overg.stønad, lån og stipend, så det går fint!
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2007 #3 Skrevet 7. juni 2007 ok, takk for svar. ja, dette går fint! gleder meg til å begynne på skolen:) 3000 kommer godt med, mye bøker!
AneB Skrevet 7. juni 2007 #4 Skrevet 7. juni 2007 Hm.. jeg fikk beskjed på nav at den dekker skolepenger, reiseutgifter og bøker. Selvsagt med et tak på en eller annen sum, da...
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2007 #5 Skrevet 8. juni 2007 jeg fikk 25 000... til skole penger, bøker osv...
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2007 #6 Skrevet 8. juni 2007 Jeg fikk en "konto" hos nav på ca 25ooo, hvor jeg fikk fra etterhvert som jeg dokumenterte utgifter... som feks semsteravgift. Sendte bare kvittering etter jeg hadde betalt det, så fikk jeg pengene refundert.Virker som denne ordningen er ulik fra kommune til kommune...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå