Gjest Skrevet 7. juni 2007 #1 Skrevet 7. juni 2007 Hei hei..titter innom til dere som er så heldige at dere har lagt første trimester, og alle bekymringene det bedfører, bak seg.. Lurer nemlig på om noen her har vært øm når dere "trykker" (ikke hardt!) nederst på magen..? Er det vanlig? Kjenner når jeg trykker fingrene at jeg er øm, som et belte nederst på magen.. Blir jo selvsagt superstresset med en gang..er ikke mye som skal til! Er åtte uker i dag, og har ingen magesmerter..
enpå3ogenpå1 Skrevet 7. juni 2007 #2 Skrevet 7. juni 2007 Hei, jeg var også kjempeøm nederst på magen. Bare mannen min la øret inntil for å lytte merket jeg det kjempegodt, nesten ubehagelig. Regner med det er helt vanlig, det er jo ganske mye utrolige greier som skjer der nede!! Jeg hadde heller ingen magesmerter eller noe, er i 16+1 idag, og i nå er det mere hardt enn ømt og litt høyere opp. Så det er nok helt normalt og bare gled deg videre :-)
Gjest Skrevet 7. juni 2007 #3 Skrevet 7. juni 2007 Tusen takk for svar - kjempelettet Gleder meg til å jumpe over til dere så jeg kan puste litt lettere! Lykke til videre med svangerskapet!
enpå3ogenpå1 Skrevet 7. juni 2007 #4 Skrevet 7. juni 2007 Ja det er utrolig hva man bekymrer seg over, jeg finner liksom noe nytt hver uke har jeg inntrykk av!! Også det at jeg har så lite symptomer....!! Men DET skal jeg bare være glad for!!! Lever litt i den troen at kroppen fikser opp selv, skulle det være noe galt. Lykke til videre du og, vi ser deg her inne om noen uker da :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå