~sjiraff~ Skrevet 7. juni 2007 #1 Skrevet 7. juni 2007 Helt siden søndag har jeg sittet i sola og tappert pleiet en begynnene brunfarge... Hva gjør han? Jo han er ute 1 (!!!!) time i dag, og er allerede brunere... Kunne ha skutt ham (
børdi Skrevet 7. juni 2007 #3 Skrevet 7. juni 2007 ja ikke sant , irriterende.. Jeg har vært på jobb hele uka, og sola har stekt hele dagen.. MEeeen med en gang jeg kommer hjem , hopper i shortsen og skal rigge meg på terassen DA kommer skyene og regnet og torden.... Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr..... 3 dager på rad, er det muuuuuuulig... håper på fint i helgen i alle fall, så jeg får grilla meg litt, hehe....
*Rutletutt* Skrevet 7. juni 2007 #4 Skrevet 7. juni 2007 He, he - vet akkurat hvrodan du har det....sånn samboer har jeg også. Tror jeg er brun...helt til jeg ser meg ved siden av han...( Heldigvis ser det ut som om Tobias har arvet hans pigmenter - han blir jo smurt godt inn nå i solen, men får fin farge likevel og er knallbrun på hendene som er "ute" hele tiden;o)
Gjest Skrevet 7. juni 2007 #5 Skrevet 7. juni 2007 Sånn er det her også *aaaarggh* Han blir nøttebrun bare han ser ut av vinduet på sola, mens jeg får ikke farge uansett (selvom jeg ble kjempe brun før) Ser ut til at tuppa har arvet farens pigmenter den heldiggrisen
Girly *snuppa og snuppen* Skrevet 7. juni 2007 #7 Skrevet 7. juni 2007 Heldige meg da - som blir brun bare jeg ser værmeldingen! ) Men i sommer makter jeg ikke å være i sola så mye som et sekund! Holder meg i skyggen.
mai mammaen til to Skrevet 7. juni 2007 #8 Skrevet 7. juni 2007 jeg blir ikke fort brun..men mer brun enn samboeren min..som for øvrig har kritthvit britisk hud..hihi
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 7. juni 2007 #9 Skrevet 7. juni 2007 Hehe.. Snulla her har gulsott som begynner å trekke seg litt tilbake, så hun er den som er finest i fargen her. Lillegutt har også fått litt farge, men jeg orker bare ikke å være lenge nok i sola til å få farge.. jeg smelter vekk.. Er stygt redd for at sambo også blir brun nå, så er jeg eneste bleikfisen her, hehe.
Trulte76 Skrevet 7. juni 2007 #10 Skrevet 7. juni 2007 Jeg kjenner til problemet..er sånn her også..skikkelig irriterende ja!! hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå