Nickie_og_GuttaBoyZ Skrevet 7. juni 2007 #1 Skrevet 7. juni 2007 Hvordan ordner de dette når man har jobbet litt opp og ned de siste månedene?? og hatt ferie og slikt? trekker man sykepenger for den tiden man har ferie? (eks vanlig sykemelding, og jeg hadde to uker ulønnet ferie, som er innenfor de 5 jeg har krav på, må jeg da miste to ukers penger pga ferien??) tuuuusen takk for svar... er til STOr hjelp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå