Nickie_og_GuttaBoyZ Skrevet 7. juni 2007 #1 Skrevet 7. juni 2007 får vi også dette som permisjonspenger? Jeg har både fast lønn + provisjon. provisjonen er ganske viktig for meg så...
goldenticket *BLITT MAMMA* Skrevet 7. juni 2007 #2 Skrevet 7. juni 2007 Jeg går på fast lønn +provisjon. Det jeg får i permisjon er gjennomsnittslønn de siste 10mnd.
ChriVil~stolt mamma~ Skrevet 7. juni 2007 #3 Skrevet 7. juni 2007 Permisjonspengene skal beregnes på grunnlag av de 3 mnd av de siste 10mnd med best inntjening. De legger sammen de hvor du tjente mest og deler på tre og bruker det som grunnlag, så går du 80 eller 100% ut fra det de kommer fram til !
Nickie_og_GuttaBoyZ Skrevet 7. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 7. juni 2007 jeg får bare provisjon en gang hver 3 måned, og i forrige periode hadde jeg ferie. er det mulig at de kan se tilbake til forrige provisjonsutbetaling da?
Nickie_og_GuttaBoyZ Skrevet 7. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 7. juni 2007 Jeg har termin 19 desember... får de med utbetalingen i februar på vurderingen min da?
ChriVil~stolt mamma~ Skrevet 7. juni 2007 #6 Skrevet 7. juni 2007 hm... da vet jeg ikke... ta en telefon til nav og spør :-)
goldenticket *BLITT MAMMA* Skrevet 7. juni 2007 #7 Skrevet 7. juni 2007 Jeg trodde det var gjennomsnittet av de siste 10mnd jeg...men er det snittet av 3 av de beste gjennom 10mnd skal jeg jo ha mye mer... Kan jeg få NAV til å ringe min arbeidsgiver å forkalre dette tro??Jeg går jo ut i permisjon den 17juli...
Nickie_og_GuttaBoyZ Skrevet 7. juni 2007 Forfatter #8 Skrevet 7. juni 2007 jeg har fått høre at det er 6 av de siste 10 mnd... at de skal ta de beste. men jeg ble jaggu usikker nå!! hehe
goldenticket *BLITT MAMMA* Skrevet 7. juni 2007 #9 Skrevet 7. juni 2007 Jeg ringer NAV i morra jeg og sjekker opp for sikkerhets skyld, så jeg ikke blir snytt for flere tusen kroner her...hehe Det hadde vært så typisk min flaks lissom
Vårenzia Skrevet 8. juni 2007 #10 Skrevet 8. juni 2007 Jeg har et lignende problem - men masse tillegg , overtid og uregelmessige vakter som utgjør store deler av lønnen. Det fikk jeg iallfal ikke forrige gang - da satt jeg igjen med halv lønn:(
goldenticket *BLITT MAMMA* Skrevet 8. juni 2007 #11 Skrevet 8. juni 2007 Da har jeg snakket med NAV, man skal ta snittet av de siste 10mnd som arbeidsgiver har regnet ut for deg, i mitt tilfelle var det når vi fylte ut papirene, så skal arbeidsgiver sende inn et inntektsskjema til NAV.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå