Gå til innhold

Vi som har bonus/provisjon betinget lønn....

Anbefalte innlegg

Skrevet

får vi også dette som permisjonspenger? Jeg har både fast lønn + provisjon. provisjonen er ganske viktig for meg så...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg går på fast lønn +provisjon.

Det jeg får i permisjon er gjennomsnittslønn de siste 10mnd.

Skrevet

Permisjonspengene skal beregnes på grunnlag av de 3 mnd av de siste 10mnd med best inntjening. De legger sammen de hvor du tjente mest og deler på tre og bruker det som grunnlag, så går du 80 eller 100% ut fra det de kommer fram til !

Skrevet

jeg får bare provisjon en gang hver 3 måned, og i forrige periode hadde jeg ferie. er det mulig at de kan se tilbake til forrige provisjonsutbetaling da?

Skrevet

Jeg har termin 19 desember... får de med utbetalingen i februar på vurderingen min da?

Skrevet

hm... da vet jeg ikke... ta en telefon til nav og spør :-)

Skrevet

Jeg trodde det var gjennomsnittet av de siste 10mnd jeg...men er det snittet av 3 av de beste gjennom 10mnd skal jeg jo ha mye mer...

Kan jeg få NAV til å ringe min arbeidsgiver å forkalre dette tro??Jeg går jo ut i permisjon den 17juli...

Skrevet

jeg har fått høre at det er 6 av de siste 10 mnd... at de skal ta de beste.

men jeg ble jaggu usikker nå!! hehe

Skrevet

Jeg ringer NAV i morra jeg og sjekker opp for sikkerhets skyld, så jeg ikke blir snytt for flere tusen kroner her...hehe :)

Det hadde vært så typisk min flaks lissom :)

Skrevet

Jeg har et lignende problem - men masse tillegg , overtid og uregelmessige vakter som utgjør store deler av lønnen. Det fikk jeg iallfal ikke forrige gang - da satt jeg igjen med halv lønn:(

Skrevet

Da har jeg snakket med NAV, man skal ta snittet av de siste 10mnd som arbeidsgiver har regnet ut for deg, i mitt tilfelle var det når vi fylte ut papirene, så skal arbeidsgiver sende inn et inntektsskjema til NAV.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...