ღ♥LilleKula&Fredrikღ♥ Skrevet 7. juni 2007 #1 Skrevet 7. juni 2007 jeg er så glad:D Er et hus på 182 kvadrat, med dobbelgarasje på 40 kvadrat å 2 bad, 4 soverom å kjellerstue:D er så glad så glad:D
Nummer 3 kom i november :) Skrevet 7. juni 2007 #3 Skrevet 7. juni 2007 Så bra :-) Gratulerer så mye, kan jeg spørre om hva dere måtte gi?
ღ♥LilleKula&Fredrikღ♥ Skrevet 7. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 7. juni 2007 vi skal flytte inn i juli:D Måtte gi 925000 . Men vi bor laaaangt nord. Nermere sakt på i Nordkapp. Her er husprisene LAVE! så det er mye for et hus her oppe. Huset ble sist pusset opp i 2001. alt nytt utvendig. både tak, isolasjon å panel:D
Gjest Skrevet 7. juni 2007 #7 Skrevet 7. juni 2007 OI *tar med meg mann og barn og flytter til nordkapp* Det var BILLIG! Grattis så masse :)
Nummer 3 kom i november :) Skrevet 7. juni 2007 #8 Skrevet 7. juni 2007 Så moro da, i nordkapp ja :-) Hvordan er det å bo der egentlig?
ღ♥LilleKula&Fredrikღ♥ Skrevet 7. juni 2007 Forfatter #9 Skrevet 7. juni 2007 er kjempefint å bo her. Trygt for barn å voksne. Er kanskje ikke like godt vær bestandig. men vi har noen solskinnsdager vi å åsså er folk hyggelige her. å vi har fin natur:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå