ChriVil~stolt mamma~ Skrevet 7. juni 2007 #1 Skrevet 7. juni 2007 Ååååååå mannen min kjørte innom Clas Ohlson å kjøpte svømmebasseng til meg i stad... Var så lei seg for at han var kjiiip.. Gleeeeeeder meg som en liten unge til å ligge å duppe! http://www.clasohlson.no/Product/Product.aspx?id=8085535 Hjelper nok litt på varmen, frustrasjon og ensomheten :-) dagen og dagene som kommer ble meg ett mye lysere. (det typiske nå er vel at jeg føder i natt før jeg får testa bassenget og må gå å se på det i 6 uker.. he he)
CottenCandy♥Butterscotch Skrevet 7. juni 2007 #2 Skrevet 7. juni 2007 Åhh.. gjett om jeg ble misunnelig nå! Sånn vil jeg også ha! Så utrolig deilig det så ut å ligge oppi der og duppe ) Men, sukk... blir nok ingen slik på meg. Med en uteplass på 2x2 m blir det nok litt vanskelig ja... Over til noe annet..det har jeg faktisk ikke tenkt på. Har gleda meg til å bade i sommer, tror det vil bli skikkelig varmt! Men vi kan kanskje ikke bade i sjøen etc etter fødsel på en god del uker vi? Æsj altså... Og en annen ting, når jeg først er så godt igang... det må da være ulidelig varmt med ammeinnlegg på sommeren???
ChriVil~stolt mamma~ Skrevet 7. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 7. juni 2007 Kom på det her om dagen jeg også at vi ikke kan bade i sjøen før noen uker etter fødselen..var pga infeksjonsfare etc i sjøen. Men jeg tenkte at så lenge det bare en meg og jeg ikke har blødninger eller andre ubehageligheter kan jeg jo duppe meg så vidt det er i bassenget i sommer. Trengs om det er like varmt som nå... kan jo hende den lille trenger å avkjøles litt også.. Men tror de sier at man helst ikke skal bare før etter 6 uker... for meg betyr jo det ingen bading før i august.. kan blir en varm juli.. Ammeinnlegg blir sikkert varmt... men kan jo traske rundt i bikinioverdel eller bare bh så da hjelper det vel litt.. Jeg syntes det skal blir varmt å måtte gå med bh hele tiden jeg da.. og i tillegg måtte sove med den.. Elsker å gå uten, selv om det ikke er så pent alltid.. men blir litt overgang ja.
CottenCandy♥Butterscotch Skrevet 7. juni 2007 #4 Skrevet 7. juni 2007 Sukk.. ja det blir lenge til jeg får bada i sjøen da gitt.. :/ Kan jo vasse da, og bli spruta på! Det hjelper jo littegrann! Sove med bh er kjipt ja.. må få tak i noen skikkelig gode bh`er... Har kjøpt en ammebh, men den kjøpte jeg før jeg tenkte på hvor varmt det kommer til å bli i sommer, er så tykt stoff i den! Men det er jo bedre å være varm på puppen enn kald, så vi slipper brystbetennelse! Kanskje du føder i natt du da! )
m0n|ca me 2 små Skrevet 7. juni 2007 #5 Skrevet 7. juni 2007 vi og har ett badebaseng på den størrelsen å jett om at eg har lyst å bruke de i dinne varmen.. men siden vi bor i ei leil med en liten plen på deling med 3 andre blir de nok litt vanskeli å sette de opp.. har ikkje so lyst å legge der å plaske heller rett utafør stue vindue deira:p men eg misunne deg veeeeldi:))))
ChriVil~stolt mamma~ Skrevet 7. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 7. juni 2007 hm.. gikk ikke så bra med bassenget.. plenen er for skakk så alt vannet la seg i enee enden, og rant til slutt ut.. nei og nei... Blir ikke no bading i morgen da.. men skal vel klare å planere en platting i løpet av sommeren så jeg kan bruke det etterhvert (har stoooooooor plen, som dessverre heller endel) Da får vi satse på fødsel i natt i stedet da...
Alva 12.09.06+Tuva 10.08.07 Skrevet 8. juni 2007 #7 Skrevet 8. juni 2007 Basseng ja! Kjøpte ifjor da jeg gikk høygravid, og jammen er jeg ikke det denne sommeren og. Dags å finne det frem å fylle oppi vann! Det dumme med sånne er alle kamikaze-bugs som selvsagt skal bruke bassenget som kirkegård. ) Kan du ikke bygge en midlertidig dinx til å legge under bassenget da?? Er veldig deilig å kjøle seg ned noen ganger i løpet av dagen når det er så varmt som nå!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå