Gå til innhold

Kjøpt svømmebasseng!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ååååååå mannen min kjørte innom Clas Ohlson å kjøpte svømmebasseng til meg i stad... Var så lei seg for at han var kjiiip.. Gleeeeeeder meg som en liten unge til å ligge å duppe!

http://www.clasohlson.no/Product/Product.aspx?id=8085535

Hjelper nok litt på varmen, frustrasjon og ensomheten :-) dagen og dagene som kommer ble meg ett mye lysere. (det typiske nå er vel at jeg føder i natt før jeg får testa bassenget og må gå å se på det i 6 uker.. he he)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åhh.. gjett om jeg ble misunnelig nå! Sånn vil jeg også ha! Så utrolig deilig det så ut å ligge oppi der og duppe :))

Men, sukk... blir nok ingen slik på meg. Med en uteplass på 2x2 m blir det nok litt vanskelig ja...

Over til noe annet..det har jeg faktisk ikke tenkt på. Har gleda meg til å bade i sommer, tror det vil bli skikkelig varmt! Men vi kan kanskje ikke bade i sjøen etc etter fødsel på en god del uker vi?

Æsj altså...

Og en annen ting, når jeg først er så godt igang... :) det må da være ulidelig varmt med ammeinnlegg på sommeren???

Skrevet

Kom på det her om dagen jeg også at vi ikke kan bade i sjøen før noen uker etter fødselen..var pga infeksjonsfare etc i sjøen. Men jeg tenkte at så lenge det bare en meg og jeg ikke har blødninger eller andre ubehageligheter kan jeg jo duppe meg så vidt det er i bassenget i sommer. Trengs om det er like varmt som nå... kan jo hende den lille trenger å avkjøles litt også.. Men tror de sier at man helst ikke skal bare før etter 6 uker... for meg betyr jo det ingen bading før i august.. kan blir en varm juli..

Ammeinnlegg blir sikkert varmt... men kan jo traske rundt i bikinioverdel eller bare bh så da hjelper det vel litt.. Jeg syntes det skal blir varmt å måtte gå med bh hele tiden jeg da.. og i tillegg måtte sove med den.. Elsker å gå uten, selv om det ikke er så pent alltid.. men blir litt overgang ja.

Skrevet

Sukk.. ja det blir lenge til jeg får bada i sjøen da gitt.. :/

Kan jo vasse da, og bli spruta på! Det hjelper jo littegrann! :)

Sove med bh er kjipt ja.. må få tak i noen skikkelig gode bh`er...

Har kjøpt en ammebh, men den kjøpte jeg før jeg tenkte på hvor varmt det kommer til å bli i sommer, er så tykt stoff i den! Men det er jo bedre å være varm på puppen enn kald, så vi slipper brystbetennelse!

Kanskje du føder i natt du da! :))

Skrevet

vi og har ett badebaseng på den størrelsen å jett om at eg har lyst å bruke de i dinne varmen.. men siden vi bor i ei leil med en liten plen på deling med 3 andre blir de nok litt vanskeli å sette de opp.. har ikkje so lyst å legge der å plaske heller rett utafør stue vindue deira:p

men eg misunne deg veeeeldi:))))

Skrevet

hm.. gikk ikke så bra med bassenget.. plenen er for skakk så alt vannet la seg i enee enden, og rant til slutt ut.. nei og nei... Blir ikke no bading i morgen da.. men skal vel klare å planere en platting i løpet av sommeren så jeg kan bruke det etterhvert (har stoooooooor plen, som dessverre heller endel) Da får vi satse på fødsel i natt i stedet da...

Skrevet

Basseng ja! Kjøpte ifjor da jeg gikk høygravid, og jammen er jeg ikke det denne sommeren og. Dags å finne det frem å fylle oppi vann!

Det dumme med sånne er alle kamikaze-bugs som selvsagt skal bruke bassenget som kirkegård. :o)

Kan du ikke bygge en midlertidig dinx til å legge under bassenget da?? Er veldig deilig å kjøle seg ned noen ganger i løpet av dagen når det er så varmt som nå!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...