Mieliten Skrevet 7. juni 2007 #1 Skrevet 7. juni 2007 hvordan ville ditt liv blitt uten dinbaby? -kanskje gladere barn, siden mamma brukte mer tid på dem enn på pcen? -kanskje litt lettere over rumpen? om man gikk seg en tur i ny og ne? -kanskje barn som sovnet lettere om kvelden? siden de var utslitt etter å ha vært aktivisert gjennom dagen? -kanskje du hadde blitt brun istedetfor griserosa? ettersom man bygger grunnlag for farge etterhvert som man er utendørs? -kanskje sambo/felle ikke hadde vært utro? eller forlatt deg? om man hadde gitt vedkommende mer oppmerksomhet istedetfor å beklage seg på dinbaby.com? -kanskje man hadde turd å kjøpe vognen en selv synes er passende, fremfor å følge saueflokkens valg? hmm, jeg bare sitter her og funderer igrunn, etter å ha lest litt innlegg...
=Mina min og mej= Skrevet 7. juni 2007 #2 Skrevet 7. juni 2007 imponert over hvor mye tanker du har=P
akt80 & Sara Emilie Skrevet 7. juni 2007 #3 Skrevet 7. juni 2007 hehe enig med alt utenom den utro greie..
akt80 & Sara Emilie Skrevet 7. juni 2007 #4 Skrevet 7. juni 2007 og.. -kanskje man hadde bare ringt rett til legen før man spurte dib damene om man burde ringe?
Gjest Skrevet 7. juni 2007 #6 Skrevet 7. juni 2007 *snuppa mi har godt humør vi finne rpå mye gøy sammen *jeg er kjempe slank og sprek kunne faktisk ha lagt på meg et par kg. *har aldri hatt problemer med å legge Natalie om kvelden, hun legger seg fint og blir aktivisert masse. *brun blir jeg ikke lenger, ikke griserosa heller.. *Min kjære har ikke vært utro og ikke sitter jeg å klager over han her inne heller vi har det fint.. *Har kjøpt to voger som ikke alle synes er like ene også... Ahhhh ser ut til at dib kun er positivt for meg gitt Har blitt kjent med mange søte damer her inne og får hver dag tips om hodan jeg kan bli en bedre mor o.l
akt80 & Sara Emilie Skrevet 7. juni 2007 #7 Skrevet 7. juni 2007 mami87, kanskje du ikkje sitter nok på dib da? hihi
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 7. juni 2007 #8 Skrevet 7. juni 2007 følte du deg truffet siden du måtte forklare deg? hi hi
Gjest Skrevet 7. juni 2007 #9 Skrevet 7. juni 2007 hehehe ja kanskje det er det som er problemet får kanskje begynne å sitte her litt mer da, ønsket meg større rumpe leeeenge nemlig
akt80 & Sara Emilie Skrevet 7. juni 2007 #10 Skrevet 7. juni 2007 hehe ja, men da må du regne med at typen er utro og snuppa ikkje vil legge seg om kvelden
Gjest Skrevet 7. juni 2007 #11 Skrevet 7. juni 2007 du det er pris jeg er villig til å betale for litt mer junk in the trunk hehehe
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 7. juni 2007 #12 Skrevet 7. juni 2007 hehe, javel.. -kanskje gladere barn, siden mamma brukte mer tid på dem enn på pcen? * Nei, det han ikke vet har han ikke vondt av. Dibber når han er i bhg. eller sover. -kanskje litt lettere over rumpen? om man gikk seg en tur i ny og ne? * den rumpa trenger jeg å ha å tære på nå når jeg ammer.. -kanskje barn som sovnet lettere om kvelden? siden de var utslitt etter å ha vært aktivisert gjennom dagen? *Han er utslitt. -kanskje du hadde blitt brun istedetfor griserosa? ettersom man bygger grunnlag for farge etterhvert som man er utendørs? * har laptop, så å få farge er j en mulighet, men jeg sitter gjerne under parasollen da. (kan være litt "lyssky" pga. sykdom). -kanskje sambo/felle ikke hadde vært utro? eller forlatt deg? om man hadde gitt vedkommende mer oppmerksomhet istedetfor å beklage seg på dinbaby.com? *Han er ikke utro, han er for opptatt med å brette tøy og vaske gulver. (hehe... men akkurat nå sitter han på sin egen maskin og hygger seg med å surfe på noe bil greier, han ønsker seg ny bil, hehe). Så sitter vi og "prater" med hverandre over msn (selv om vi sitter rett ved hverandre, hehe, joda.. Kan jo legge til at vi begge har tatt helt fri i 3 mnd. nå så vi ser hverandre nesten litt for mye). -kanskje man hadde turd å kjøpe vognen en selv synes er passende, fremfor å følge saueflokkens valg? * Har Quinny Freestyle selv om flesteparten her inne har noe å utsette på den, men jeg liker den og syntes den er super.
Odine! Skrevet 7. juni 2007 #13 Skrevet 7. juni 2007 Hmmm. Er stygt redd jeg bare hadde funnet noe annet å kaste bort tida på...
Mieliten Skrevet 7. juni 2007 Forfatter #14 Skrevet 7. juni 2007 huffåhuff, ammer du OG han går i barnehage?
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 7. juni 2007 #15 Skrevet 7. juni 2007 Nå datt jeg av lasset, hohoho... Jeg ammer snulla på 12 dager og storebroren går i bhg. (han har full plass men er der bare litt hver dag for å leke nå for tiden siden vi er hjemme og gjerne vil bruke litt tid med han på dagtid).
Monajenten Skrevet 7. juni 2007 #16 Skrevet 7. juni 2007 Mieliten, han kunne jo ha vært nettopp fylt et år og likevel gått i barnehage, og om han hadde blitt ammet hadde det vel ikke vært noe gale?
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 7. juni 2007 #17 Skrevet 7. juni 2007 Hehe, ja det hadde jo også vært en mulighet Monajenten. Ellers så er det jo faktisk noen av oss dibbere som har mer enn ett barn, hihi.. Og det kan man jo finne raskt ut bare av å titte på en del av nick'ene her inne.
Monajenten Skrevet 7. juni 2007 #18 Skrevet 7. juni 2007 Nei altså, ditt nick er ihvertfall ikke avslørende, jeg tipper du har åtte barn, tre hester og en kenguru:-o Jeg bare reagerte for jeg syns det var en litt merkelig kommentar å komme med i dette innlegget. Og uansett hadde det jo vært ditt valg om størstemann ble ammet:)
Twig Skrevet 7. juni 2007 #19 Skrevet 7. juni 2007 Nå er det mange som sitter her kun mens ungene sover lille venn.. Så ikke forhast hodet ditt
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 7. juni 2007 #20 Skrevet 7. juni 2007 Ja, hihi.. ikkesant.. Det er akkurat det jeg har :-) åtte barn, tre hester og en kenguru, og jeg ammer alle til de skal konfirmeres.. Kenguruen var litt tverr, men jeg fikk truet det i han, hehe.. Nei.. men det er vel litt sånn det er her på dib.. Man skal være litt bråkjekk også tenker man ikke lenger en nesa rekker også sitter man plutselig der med sjegget i postkassa. For å "berolige" HI her så ble stakkars eldstegutten min bare ammet til han var 4 mnd. Da forsvant melken etter 3 brystbetennelser + kyssesyken. Men han begynte i bhg. da han var 9 mnd. så hadde jeg hatt melk hadde jeg nok ammet til han var året.
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 7. juni 2007 #21 Skrevet 7. juni 2007 Hihi, ja.. og mens alle andre sover også for så vidt, hehehe.. Ahhh, deilig å være litt i farten på dib igjen gitt.. Føler liksom jeg begynner å komme inn i rytmen igjen nå, hehe. Må jo tilpasse meg Snulla litt, men nå spiser hun jo en del på denne tiden :-) så det passer bra :-) Hehe.. sambo ler og sier han ikke kjenner noen andre som kan skrive "touch" med en hånd og bysse baby på andre armen mens man ammer. Her skal vi være effektive :-)
Twig Skrevet 7. juni 2007 #22 Skrevet 7. juni 2007 Hehehe, oh yes.. du har teken nå Brukte laaang tid på vesla i kveld.. er så fryktelig varmt at ho er svett så fort ho er i seng.. :S
Northernlights Skrevet 7. juni 2007 #23 Skrevet 7. juni 2007 Jeg er skikkelig imponert, HI!! =o) Et par ting er sant av det du sier, men mye er bare tull. Så man er et medlem av en saueflokk om man ytrer meninger om barnevogner, og kanskje finner ut at en annen vogn enn den man tenkte på i første omgang er best? Er ikke pent å sitte her og dømme brukere og grunnene man har til å bruke dib litt oftere enn fks du, HI. Alle har sine grunner til å spørre om ting her inne, eller rett og slett bare dele livets gleder eller det som er tungt, med andre enn de du har rundt deg. Jeg har ikke brukt så mye tid på dib i det siste, og vurderer å bruke mindre tid her inne. Men det er ikke for at mann og barn skal bli så mye gladere. Jeg smetter inn her når jeg har litt "luft" imellom tiden min,jeg. Men føler på en måte at dib sin rolle for egen del begynner å bli på en måte "oppbrukt". dinbaby.com er for mange den eneste plassen de kan snakke om sitt og sine. Så jeg skal iallefall ikke dømme dem.
Monajenten Skrevet 7. juni 2007 #24 Skrevet 7. juni 2007 HAHAHA jeg ser for meg en kenguru hengende på en pupp mens eieren av puppen fortvilet prøver å få han til å slippe:-p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå