Anonym bruker Skrevet 7. juni 2007 #1 Skrevet 7. juni 2007 Er søppelkjørere og septiktømmere. Tygg litt på den.
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 7. juni 2007 #2 Skrevet 7. juni 2007 Jeg slenger på at også gravferdskonsulenter gjør en aldri så liten innsats for samfunnet...
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2007 #3 Skrevet 7. juni 2007 Takk, de hadde jeg glemt. da blir det tre jobber. ;-p
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2007 #5 Skrevet 7. juni 2007 Ha. det der er det dummeste jeg har hørt!!! Akkurat det samme som å si at gribben er den viktigste fuglen på jorden eller at åtselsdyrene er de som er mest nyttig:-) Men dette er yrker jeg faktisk respekterer...
lilja70 Skrevet 7. juni 2007 #6 Skrevet 7. juni 2007 Den viktigste jobben er det vel skoleelever som står for, tenker jeg. Salige er de plattfote, for de skal jevne jorda. -Nei, det var visst ikke den, salige er de lærenemme, for de skal arve jorda, kan det ha vært det???
Northernlights Skrevet 7. juni 2007 #7 Skrevet 7. juni 2007 Synes den aller viktigste jobben er å oppdra barna våre, -men det var vel lønnet arbeid du tenkte på,HI?
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2007 #8 Skrevet 8. juni 2007 HVis ingen hadde gjort jobbene som Hl nevner,kan dere jo tenke dere hvordan det ville sett ut rundt oss.Da hadde plutselig utdannelse blitt litt ubetydelig...
.Ann. Skrevet 8. juni 2007 #10 Skrevet 8. juni 2007 De som lager utstyr for søppel og septiktømmere har en like viktig jobb. Tror ikke det hadde blitt så ryddig og fint om de måtte bære møkka i hendene.
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2007 #11 Skrevet 8. juni 2007 Hvis du seriøst mener at barnehage ansatte har den viktigste jobben i samfunnet, da begynner jeg å lure på din vurederingsevne. Greit nok at de gjør en bra jobb, men det får da være grenser for hva man skal lire av seg i den politiske korrekthetens ånd!
Lillejonas Mekkemikkel Skrevet 8. juni 2007 #12 Skrevet 8. juni 2007 Nei, det tror jeg ikke. Jeg tror folk hadde klart å kjøre søpla si vekk selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå