Gjest Skrevet 7. juni 2007 #1 Skrevet 7. juni 2007 er kjempesøt/rar!! tror han er fra japan,der omkring! stod på terassen i stad og hang opp tøy til tørk,så kommer han ut på sin terasse da,og har med ordentlige nudler som kona har sendt opp til han! fikk 4 pakker jeg da,+oversettelse av baksiden! og han snakker skikkelig dårlig engelsk,så jeg forsto ca halvparten,men smiler og nikker tilbake jeg da! men var han ikke søt/rar vel??! hehe,små barn (meg) store gleder
Guttemamma til tusen :) Skrevet 7. juni 2007 #2 Skrevet 7. juni 2007 hehe..hørtse koselig ut:o) bare huske på at han har kone da..hihi ;o)
Gjest Skrevet 7. juni 2007 #3 Skrevet 7. juni 2007 godt jeg ikke føler meg spesielt frista av han da,da hadde nok sambo blitt litt furten! haha
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå