Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

er kjempesøt/rar!!

 

tror han er fra japan,der omkring!

stod på terassen i stad og hang opp tøy til tørk,så kommer han ut på sin terasse da,og har med ordentlige nudler som kona har sendt opp til han!

 

fikk 4 pakker jeg da,+oversettelse av baksiden!

og han snakker skikkelig dårlig engelsk,så jeg forsto ca halvparten,men smiler og nikker tilbake jeg da!

 

men var han ikke søt/rar vel??!

 

hehe,små barn (meg) store gleder

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe..hørtse koselig ut:o)

 

bare huske på at han har kone da..hihi ;o)

Skrevet

godt jeg ikke føler meg spesielt frista av han da,da hadde nok sambo blitt litt furten! haha

 

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...