Duracellgirl*prøver* Skrevet 7. juni 2007 #1 Skrevet 7. juni 2007 I denne sommerheten føler jeg meg ikke som noe annet enn en strandet hval... åh for en fantastisk laaaaaang sommer dette kommer til å bli.. mmmmm
Duracellgirl*prøver* Skrevet 7. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 7. juni 2007 På hva da?? Å fra før være overvektig i tilegg til å være 33 uker på vei snart og sliter med hetetokter og varmen?? Eller at svetten renner hele dagen uansett hvor lite jeg prøver å anstrenge meg?? Eller bekkenløsningen som nesten tar knekken på en stakkars mor.. hehe. Neida dette går til en god sak,men noen dager er det skikkelig slitsomt med varmen... jeg som trodde det skulle bli såååå deiligå gå stor og gravid på sommeren... men må si jeg foretrekker min forrige graviditet som var ferdig midt på vinteren.. hehe.
Gjest Skrevet 7. juni 2007 #4 Skrevet 7. juni 2007 Jeg er nok enig med deg duracekkgirl, et heeelsiken å være gravid i denne varmen..Prøver å la være å syte, men ååååå ingenting aent fønker jo...buuhuuu....er rett å slett så utkjørt...å ja, svetten renner bare av å sitte rett opp ned,må jo nesten skifte truse 5 ganger daglig jo,hahaha!!:-D En hval var rette ordet...Nesten samme lydene som kommer ut også,hehe
*Villekulla* Skrevet 7. juni 2007 #6 Skrevet 7. juni 2007 Jeg føler også at jeg smelter bort selv om jeg har termin en måned etter deg. Har aldri vært noe fan av sommervarmen heller. Liker meg best i skyggen. Kunne sikkert dusja 100 ganger daglig. Skulle heller ønske at jeg gikk gravid på vinteren og hadde hatt sommeren til å bruke på trilleturer osv.
Én til Skrevet 7. juni 2007 #7 Skrevet 7. juni 2007 Flere hvaler her ja! Vet man egentlig ikke har lov til å klage over varmen i Norge, det er jo egentlig et luksusproblem.. men hjelpes meg - var ikke heeeeelt forberedt på å gå opp 2 skostørrelser pga vann i beina, altså! Tror jeg må lage meg nok et iskaldt fotbad her... anbefales!!
Gjest Skrevet 7. juni 2007 #8 Skrevet 7. juni 2007 Jo, men så har du en stor og voksende mage da Det er det jo lov å ønske seg
goldenticket *BLITT MAMMA* Skrevet 7. juni 2007 #9 Skrevet 7. juni 2007 Jeg signerer denne! Nå har denna "hvalen" vært og svømt...og jeg skal love deg at det var UTROLIG deilig!! Jeg har jo termin bare 5dager etter deg duracellgirl, og er også overvektig, så når gradestokken når 28grader, da føler jeg meg IKKE teit aav å syte litt!! hehe
Duracellgirl*prøver* Skrevet 7. juni 2007 Forfatter #10 Skrevet 7. juni 2007 Åh jeg trodde det bare var meg.. hehe.. godt det er flere hvaler der ute da... jeg elsker at jeg blir fort brun og at det er varmt i været,men grenser da gitt... når det er over 30 grader i skyggen blir det slitsomt. Til deg som skal ha i februar... jeg missunder deg!!!! Jeg fødte min forrige i slutten av februar mnd... deiligere å gå gravid vinteren ja!!!! (en bolle med is er funet frem og kaldt vann til føttene.. nå er det 24..)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå