Silja FullFres McQueen Skrevet 7. juni 2007 #1 Skrevet 7. juni 2007 Jeg skal jo begynne på den sykehusdietten i morra, og første dagen skal man jo kun spise suppen og frukt.. Har kjøpt inn melon, men står helt stille for hvilken annen frukt jeg kan spise.. Epler liker jeg ikke så godt.. Noen som har noen gode forslag til god frukt?
snuppelure 74 Skrevet 7. juni 2007 #3 Skrevet 7. juni 2007 # forskjellige typer melon # Papaya # Mango # Jordbær # Appelsin # Druer
ape Skrevet 7. juni 2007 #4 Skrevet 7. juni 2007 nektarin pære appelsin ananas pink lady epler er noe for seg selv;) I druer er det masse kcal, så bør ikke spise så mye av det i allefall.
smakk Skrevet 7. juni 2007 #5 Skrevet 7. juni 2007 Mange forskjellige typer melon, fersken, fersk ananas (NAM), steinfrie druer, jordbær.. Lag fruktsalat med litt pressa appelsin som "saus".
ape Skrevet 7. juni 2007 #7 Skrevet 7. juni 2007 jordbær er ikke frukt, men bær. Men det er ganske kcal fattig...
Silja FullFres McQueen Skrevet 7. juni 2007 Forfatter #8 Skrevet 7. juni 2007 Tuuusen takk for gode tips! =)
Silja FullFres McQueen Skrevet 7. juni 2007 Forfatter #10 Skrevet 7. juni 2007 Nemlig.. SÅ vanskelig var det... Hehe.. ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå