Gå til innhold

MME pulver i varmen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dumt spørsmål sikkert...

Det er så varmt her hos oss, blir varmt inne i kjøkkenskapet også. Sjokoladen som ligger der er helt myk. Kan ikke være bra at mme pulveret har det så varmt. Kjøleskap?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja!

Du kan tilogmed porsjonere og fryse det!

Skrevet

Sett heller flaskene med kun kokt vann inn i kjøleskapet. Så kan du tilsette mme etterpå. ( da får også barnet nylagd melk).

Jeg hadde aldri satt ferdiglagd mme i et så "varmt" kjøleskap. Merker også at vanlig melk fort klumper seg i denne varmen, selv om den ikke er nær utløpsdato engang. Ingen vits i å gjøres på.

Skrevet

Nå mener jeg selve pulveret. Det står i et vanlig skap, ikke kjøleskap. Expat, jeg kan altså sette pulveret i kjøleskap og også fryse det??

Skrevet

Tror nok pulveret har det bedre i kjøkkenskapet enn i kjøleskapet. Blir muligens litt for fuktig i kjøleskapet og da kan det klumpe seg sammen. (Har ikke prøvd, men antar at det kan skje)

Om kjøleskapet ditt blir varmt i varmen bør du kanskje vurdere et nytt kjøleskap?? ER ikke bra å oppbevare mat et sted der sjokolade smelter...*grøss*

Skrevet

He, he.. blir misforstått her. Hvis du leser innlegget mitt står det kjøkkenskap, ikke kjøleskap.

Skrevet

hehe

Det var jo bra jeg leste feil, ble litt bekymret over maten dere spiste;) Begynner å bli litt for trøtt til å lese innlegg her nå tror jeg, Kanskje jeg bør legge fra meg pc'en og heller finne sengen? Eller kanskje jeg kan skulde på varmen?;)

MEn iallefall heller kjøkkenskap som er varmt men tørt enn kjøleskap som er kaldt og fuktig ;)

Skrevet

haha... jeg og leste feil... ( skrev at du kunne kun sette flaskene med kokt vann i kjøleskapet...hihi)

Selve pulverpakken kan stå på kjøkkenbenken uansett hvor varmt det er. Bare sett en klype ( feks klesklype) på selve posen, slik at det holdes tett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...