Gå til innhold

Så trist og lei.. (klage klage..)


filijokus *fødeklar*

Anbefalte innlegg

Det er ca 20 dager til termin og jeg har en følelse av at vidunderet vårt kommer før hun skal.

Flyttet inn i ny leilighet like før jul og startet oppussing av kjøkken rundt påske. Det går såååå tregt og er fremdele ikke ferdig. Alt som skulle vært på kjøkkenet er tettpakket i stua og det er et eneste kaos.

Min kjære mann klarer bare ikke sette seg inn i min situasjon, som selvsagt er at jeg er superstressa og fysisk og psykisk utmattet av at ting ikke er ferdig. Vi kommer bare ikke til å få tid til å pusse opp når babyen har kommet. Og det er jo ikke det vi skal konsentrere oss om heller når hun er her.

Jeg har sett frem til at det var ferdig i det jeg gikk ut i permisjon, slik at jeg bare kunne kose meg og pusle og rydde den siste tiden mot termin. Istedenfor klarer jeg ikke være inne i min egen leilghet, tenker konstant på rotet og virrer rundt i byen til jeg er helt utslitt...

Unnskyld. MÅtte bare klage litt og synes jeg har god grunn også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

Skjønner hvordan du har det :)

Vi har totalt renovert leiligheten vår i et år nå..... Litt lei kan du si... Og har bodd her 9 av de månedene.....

Har 18 dagen igjen til termin og ting er ikke ferdig ennå... det her er det snakk om stue, kjøkken og gang.... men ting skjer!!! Har en FANTASTISK kjæreste som jobber og jobber for å få det ferdig til oss :) OG en familie som stiller opp... Jeg ser iallefall enden nå... er masse masse småplukk igen , men vi har iallefall tak og vegger og gulv og DET har vi manglet. OG vi har fått bad :) noe vi ikke har hatt de siste 8 månedene :)

 

Lykke til videre :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...