Amonym i dag Skrevet 7. juni 2007 #1 Skrevet 7. juni 2007 Sambo reiste bort i dag, blir borte til søndag, og jeg savner han sånn allerede. Jeg er jo helt håpløs... skulle ønsket han hadde vært her sånn at jeg kunne sitte i armkroken hans, herlige sambo min:) Så nå skal jeg og junior prøve å kose oss mest mulig til pappaen kommer hjem igjen:) Er det bare meg som er sånn...?
Gjest Skrevet 7. juni 2007 #2 Skrevet 7. juni 2007 Ja, det er bare du som er sånn. Jeg lovpriser øyeblikkene gubben forlater huset. Alenetid! Gjøre hva jeg vil! Legge meg alene! Bedre blir det ikke... *glise*
Gjest Skrevet 7. juni 2007 #3 Skrevet 7. juni 2007 He he, heller nok mer mot Hufsemor sitt svar dessverre... ;-)
Amonym i dag Skrevet 7. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 7. juni 2007 Hehe, har vel vært sammen for kort tid til at vi ikke setter pris på alenetid...hehe
*Lissi* Skrevet 7. juni 2007 #5 Skrevet 7. juni 2007 Slik er jeg også! Herregud som jeg elsker gutten min!!
Gjest Skrevet 7. juni 2007 #6 Skrevet 7. juni 2007 Pøh, kom tilbake om et tiår og to unger senere, så skal du nok se at det har endret seg! Ferskinger...;p
Hjertefamilien Skrevet 7. juni 2007 #7 Skrevet 7. juni 2007 Er som deg jeg også :-) Savner mannen min bare han er på jobb jeg! Som nå...
Gjest Skrevet 7. juni 2007 #8 Skrevet 7. juni 2007 He he, ja sånn går det... Samboere i 8 år og 2 små unger kan ta knekken på enhver romantikk :-/
Amonym i dag Skrevet 7. juni 2007 Forfatter #9 Skrevet 7. juni 2007 Det er en god følelse og da, når man er så glad i mannen at man savner han når han er borte:)
suseduse Skrevet 7. juni 2007 #10 Skrevet 7. juni 2007 jeg har det også sånn, vært samboere i 3 år.. koser meg litt når han er borte, men når jeg legger meg er det litt trist.. ingen å skravle litt med og å nusse litt på.. goe kjærsten min
MammaTilToSjarmører+Spire Skrevet 7. juni 2007 #11 Skrevet 7. juni 2007 Vel min samboer har vært borte i åtte uker nå, men kommer heldigvis hjem om et par dager. Er sjømann da så jeg er vant med det, men gjett om jeg savner ham ja....
Mamman til AM&JS Skrevet 7. juni 2007 #12 Skrevet 7. juni 2007 Hehehe...høres akkurat ut som meg du.... Liker aldri når han er borte...;((
Silja FullFres McQueen Skrevet 7. juni 2007 #13 Skrevet 7. juni 2007 Jeg signerer Hufsemor og Spetakkel sine svar.. =)
ღ♥LilleKula&Fredrikღ♥ Skrevet 7. juni 2007 #14 Skrevet 7. juni 2007 jeg er sånn. føler meg så esom uten han.
prins220506prinsesse260408 Skrevet 7. juni 2007 #15 Skrevet 7. juni 2007 savner sambo jeg å...har vært sammen i 4 år,men savner han like mye hver gang han drar på jobb...dro i morges,jobber på annlegg 14-21...
minimy m Emma & Emil! Skrevet 7. juni 2007 #16 Skrevet 7. juni 2007 Skjønner deg godt jeg!! Er deilig når det er for ett par timer ell en dag, men når det blir flere dager brgynner jeg oxo å savne sambo!! Samboeren min kan jobbe vekk i tre-fire uker å da savner jeg han VEELLDDIIIG Dere får kose dere masse nå i sola så går det nok fort til pappan kommer hjem igjen skal du se
Amonym i dag Skrevet 7. juni 2007 Forfatter #17 Skrevet 7. juni 2007 Ja, jeg har ikke noe å klage på, ettersom det kun er for noen dager han er borte, og samtidig er det litt godt å kjenne at jeg savner han sånn:) Men tida går nok fort når været er så herlig:)
Nyseryllikberta Skrevet 7. juni 2007 #18 Skrevet 7. juni 2007 Min dro også idag, blir borte i to uker. Det blir litt tomt og stille første kvelden, syns jeg, så når jeg venner meg til å være alene er det jo i grunn bare herlig;) Men når det nærmer seg slutten på de to ukene gleder jeg meg til å få han hjem igjen!
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 7. juni 2007 #19 Skrevet 7. juni 2007 Deilig med alenetid av og til syntes jeg da.. Er dere unge og nyforelsket??
*mamma til to :-)* Skrevet 7. juni 2007 #20 Skrevet 7. juni 2007 Synes det er godt med alenetid jeg! Kjennes av og til ut som alle skal ha en bit av meg..., så nyter å være alene de få gangene jeg er det
solemio Skrevet 7. juni 2007 #21 Skrevet 7. juni 2007 Nå har gubben vært borte i 1,5 uke og jeg går snart på veggen. Ikke bare er kjærsten borte, men bestevennen som får meg til å slappe av og kose meg.... savner han enormt!!! Det blir bare verre og verre, syns jeg, nå har vi vært sammen i 9 år og har to barn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå