Gå til innhold

Savner sambo sånn!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sambo reiste bort i dag, blir borte til søndag, og jeg savner han sånn allerede. Jeg er jo helt håpløs... skulle ønsket han hadde vært her sånn at jeg kunne sitte i armkroken hans, herlige sambo min:) Så nå skal jeg og junior prøve å kose oss mest mulig til pappaen kommer hjem igjen:) Er det bare meg som er sånn...?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det er bare du som er sånn. Jeg lovpriser øyeblikkene gubben forlater huset. Alenetid! Gjøre hva jeg vil! Legge meg alene! Bedre blir det ikke... *glise*

Skrevet

He he, heller nok mer mot Hufsemor sitt svar dessverre... ;-)

Skrevet

Hehe, har vel vært sammen for kort tid til at vi ikke setter pris på alenetid...hehe

Skrevet

Slik er jeg også! Herregud som jeg elsker gutten min!!

Skrevet

Pøh, kom tilbake om et tiår og to unger senere, så skal du nok se at det har endret seg! Ferskinger...;p

Skrevet

Er som deg jeg også :-)

Savner mannen min bare han er på jobb jeg! Som nå...

Skrevet

He he, ja sånn går det... Samboere i 8 år og 2 små unger kan ta knekken på enhver romantikk :-/

Skrevet

Det er en god følelse og da, når man er så glad i mannen at man savner han når han er borte:)

Skrevet

jeg har det også sånn, vært samboere i 3 år.. koser meg litt når han er borte, men når jeg legger meg er det litt trist.. ingen å skravle litt med og å nusse litt på.. goe kjærsten min :)

Skrevet

Vel min samboer har vært borte i åtte uker nå, men kommer heldigvis hjem om et par dager. Er sjømann da så jeg er vant med det, men gjett om jeg savner ham ja....

Skrevet

Hehehe...høres akkurat ut som meg du....

Liker aldri når han er borte...;((

Skrevet

Jeg signerer Hufsemor og Spetakkel sine svar.. =)

Skrevet

jeg er sånn. føler meg så esom uten han.

Skrevet

savner sambo jeg å...har vært sammen i 4 år,men savner han like mye hver gang han drar på jobb...dro i morges,jobber på annlegg 14-21...

Skrevet

Skjønner deg godt jeg!!

Er deilig når det er for ett par timer ell en dag, men når det blir flere dager brgynner jeg oxo å savne sambo!!

Samboeren min kan jobbe vekk i tre-fire uker å da savner jeg han VEELLDDIIIG :)

Dere får kose dere masse nå i sola så går det nok fort til pappan kommer hjem igjen skal du se :)

Skrevet

Ja, jeg har ikke noe å klage på, ettersom det kun er for noen dager han er borte, og samtidig er det litt godt å kjenne at jeg savner han sånn:) Men tida går nok fort når været er så herlig:)

Skrevet

Min dro også idag, blir borte i to uker.

Det blir litt tomt og stille første kvelden, syns jeg, så når jeg venner meg til å være alene er det jo i grunn bare herlig;) Men når det nærmer seg slutten på de to ukene gleder jeg meg til å få han hjem igjen!

Skrevet

Deilig med alenetid av og til syntes jeg da..

Er dere unge og nyforelsket??

Skrevet

Synes det er godt med alenetid jeg! Kjennes av og til ut som alle skal ha en bit av meg..., så nyter å være alene de få gangene jeg er det :)

Skrevet

Nå har gubben vært borte i 1,5 uke og jeg går snart på veggen. Ikke bare er kjærsten borte, men bestevennen som får meg til å slappe av og kose meg.... savner han enormt!!! Det blir bare verre og verre, syns jeg, nå har vi vært sammen i 9 år og har to barn

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...