It's all about me Skrevet 7. juni 2007 #1 Skrevet 7. juni 2007 Savner dere det? Eller fungerer det helt greit uten, iforhold til ungene og sånt? Skal pusse opp bad og har så lyst å kaste ut badekaret, men har lyst til å beholde det for lillegutt sin skyld også.......vanskelig.
blond Skrevet 7. juni 2007 #4 Skrevet 7. juni 2007 Barnet ditt kan vel bruke badebalje som alternativ til badekar?
ALIICE Skrevet 7. juni 2007 #5 Skrevet 7. juni 2007 Hadde balje til min lille, men når han var blitt ca 18 mnd nektet han å bade i den lenger, da skulle han bare dusje! Og det gjør han enda, han er blitt 2 og elsker dusjen=) (han står alene og dusjer)
mai mammaen til to Skrevet 7. juni 2007 #6 Skrevet 7. juni 2007 vi har ikke badekar..men jeg har kjempe lyst å få det.. men går jo fint med baljen og da
Jeg har nå 2 sjefer i huset. Skrevet 7. juni 2007 #7 Skrevet 7. juni 2007 Hadde jeg hatt plass ville jeg hatt badekaret. Men mest for at jeg brukte det mye selv. Når vi pusset opp badet kastet vi det ut. Savner det enda. Vår gutt på 2,5 år bader i balja si eller så dusjer han. Farmor har badekar så han bader når han er der.
Silja FullFres McQueen Skrevet 7. juni 2007 #8 Skrevet 7. juni 2007 Vi har ikke badekar, og jeg savner det... Hadde vært kjekt til ungene det.. Og til mor da.. ;o)
Guttemamma til tusen :) Skrevet 7. juni 2007 #9 Skrevet 7. juni 2007 vi har dusjkablinett, setter bare ploppen i så sitter poden med vann til navelen! skal alltid oppi når jeg dusjer..så han får seg et bad samtidig:o) hedige dere er som skal pusse opp badet..det vil jeg også! hvis vi skal pusse opp så skal vi ikke ha badekar nei.. savner det ikke her i hus!
Blue Lady Skrevet 7. juni 2007 #11 Skrevet 7. juni 2007 Vi kjøpte et sånt: http://www.vikingbad.no/produkter/produkt_visning.asp?kat=TDK∏=W1007 Karet er 40 cm dypt og passer perfekt å bade i for de små
Libido- Skrevet 7. juni 2007 #12 Skrevet 7. juni 2007 Vi kastet det ut i leiligheta vi hadde. Men savnet det ja. Vi skal ha i nyhuset. hva med hjørnebadekar? man kan få ganske små.
suseduse Skrevet 7. juni 2007 #13 Skrevet 7. juni 2007 jeg savner det veeeldig, men ikke til minsten, men meg sjøl... trodde det skulle gå greit, men savner det veldig... sliter litt med bekkenet så hadde vært ekstra deilig pga det.. og så kunne jeg tenkt meg det til han blir eldre og vi kan bade sammen..
Gøril (210406) Skrevet 7. juni 2007 #14 Skrevet 7. juni 2007 Jeg savner badekar! Vi har ikke noe badekar, men går greit i forhold til jenta vår. Hun bader i en stor balje
Tommage♀♂ Skrevet 7. juni 2007 #15 Skrevet 7. juni 2007 Savner det, og skal definitivt ha det når vi kjøper hus!
Gjest Skrevet 7. juni 2007 #16 Skrevet 7. juni 2007 jeg savner badekar... mye for min egen del, men kommer vel til å savne det ENDA mer når minsten blir større (han er bare 5 mnd)
smakk Skrevet 7. juni 2007 #17 Skrevet 7. juni 2007 Åå, jeg savner så innmari å ha badekar!! Både for vesla og meg selv. Moren min kastet ut badekaret sitt når hun pusset opp badet, så nå har jeg ingen å låne hos lenger heller (
*Rutletutt* Skrevet 7. juni 2007 #18 Skrevet 7. juni 2007 Vi har ikke badekar her vi bor nå...og kunne godt tenke meg å ha det. Tobias bader i stampen sin, men hadde vært lettere med badekar - og ikke liker han å dusje. Vi skal bygge nytt hus snart, og skal da ha stort bad med badekar, ja!
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 7. juni 2007 #19 Skrevet 7. juni 2007 Vi har badekar, men lillegutt foretrekker å dusje og snulla bades i balje.
Thunderstruck Skrevet 7. juni 2007 #20 Skrevet 7. juni 2007 Vi brukte stamp,helt til de var store nok til og dusje.Fungerer kjempefint.Men når vi er på hotell osv har ve bestandig med badekar da:-)
Maisie Skrevet 7. juni 2007 #21 Skrevet 7. juni 2007 Blue Lady - den dusjen så helt kjempelekker ut! Vi har ikke badekar, har aldri hatt det, selv ikke da jeg vokste opp, så jeg savner ikke det. Dere som har med barna i dusjen når dere dusjer, og lar de sitte i karet - hvordan fungerer det? Får ikke ungene dusjstrålen i ansiktet? Jeg har lillegutt på armen når vi dusjer sammen (han er 5 mnd). Litt tungvint, men vet ikke hvordan jeg ellers skulle gjort det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå