cashewnøtta Skrevet 7. juni 2007 #1 Skrevet 7. juni 2007 Har dere det, evt hva slags/hvor er de kjøpt? Var innom Eurosko. Der hadde de mange forskjellige, men utrolig utplukka på størrelser. De hadde ingen av de aktuelle i veslas (21 mnd) størrelse. Ser på nettsiden til DinSko, der hadde de jo også endel sandaler. Hun har et par sko derfra fra før, synes de har fungert ok. Har dere god erfaring med skotøy derfra? Er også usikker på om de bør være med åpen eller delvis lukket tåparti...
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2007 #2 Skrevet 7. juni 2007 Vi har kjøpt to par til lillesøster. Et par fra Ponny, kjøpt på Eurosko. Hvite med hvite blomster på. Str 20. Sitter veldig godt. Åpen tå. Et par fra Ecco, også på Eurosko. Grønne og rosa, str. 20. Åpen tå. Ecco-sandalen virker til å være hakket bedre, veier nesten ingenting. Men de var ganske dyre. 499 kr, 100 kr mer enn Ponny.
cashewnøtta Skrevet 7. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 7. juni 2007 Ja, prøvde Ponny, men de hadde selvf. ikke rett størrelse. Ecco sine blir litt smale i lesten for veslas brede føtter. Fikk beskjed på Eurosko at Ecco er smalere enn mange andre merker.
winneboo Skrevet 7. juni 2007 #4 Skrevet 7. juni 2007 Har vesla di veldig små føtter kanskje? Siden de ikke hadde str hennes. Vesla på 20mnd har også ponny å er veldig fornøyd med de. Hvem str bruker hun da?
cashewnøtta Skrevet 8. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 8. juni 2007 Nei, hun bruker 22/23. Det var bare det at det virket som om det har gått veldig mye sandaler disse varme dagene, så de hadde veldig få størrelser igjen. De får vel sikkert inn flere størrelser.
ღZalina med Robin og Isabelleღ Skrevet 8. juni 2007 #6 Skrevet 8. juni 2007 Vi kjøpte sandaler til lille gutt for noen dager siden.. Og fy så dyrt. Lille gutt blir så fort varm på beina, at du kan vri opp sokken, om han har hatt på seg sko, Vi så noen veldig fine, som var luftige. og ikke hadde løs reim bak, til tabke med gnagsår.. Dem het GEOX og puster igjennom såla.. 499 kr Lille gutt bare elsker dem, og klarer å ta dem på selv! Dem hadde alle sandaler der vi var. eurosko jessheim.. Og en hel sko butikk til små prinsseser. Gleder meg til jenta vår skal få sandaler! hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå