Gå til innhold

Vanskelig å legge barna pga varmen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

De sovner "aldri", det er slitsomt for alle. Noen som har gode råd å komme med?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

denge de i søvn...

Selvsagt tuller jeg hvis noen skulle tro det....

Minsten sover ikke enda... Hun har sklidd ut denne uka... Hun sov ikke da jeg hentet henne hos min venninne kl 22 etter kveldsvakt tirsdag. Ville ikke sove der(pleier å ta henne sovende inn i bilen). Sovnet halv elleve hjemme da, og opp halv sju igjen...

Så da sov hun på dagen i barnehagen i går, litt for lenge, så da ble kl halv ti i går og, og like tidlig opp i dag. Siden hun ikke hvilte i barnehagen i dag sovnet hun midt på gulvet hjemme da vi kom hjem. Og da er hun umulig å vekke omtrent, sov da 1 1/2 time.

Får håpe det retter seg litt i morgen, for da trenger hun ikke opp så tidlig. Ikke greit å sovne når en har soverom i 2. etasje, mot nordvest....

Skrevet

ops, det var råd du skulle ha....

dessverre ingen....

Skrevet

Hvordan sover barna dine nå? Her er det som før. Det er varmen og ikke lyset som har skylda. Vanskelig å gjøre noe med det, annet enn å fylle på med drikke og ha skikkelig gjennomtrekk før de legger seg.

Skrevet

det er nok varmen ja, litt kombinert med det at hun ikke sovnet da hun ble passet. Men utrolig nok sover minsten allerede nå. Ligger helt naken (med truse da) uten noe over seg. Ser varm ut stakkars. Lar verandadøra stå oppe om natta i andre etasje. Kommer inn litt insekter, men iallefall ikke så varmt. Nå er det bare mellomste som er våken...

Fint med godvær, men hadde ikke gjort noe om det var litt kjøligere om natta...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...