Gå til innhold

Ville dere hatt disse mennene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

1. Venninna til søsteren min har ingen kontakt med sin far. Han bodde sammen med moren og henne til hun var 3 år og så flyttet han tilbake til den delen av landet han hadde vokst opp. I dag er han gift og har to barn med kona si. Veninna til søs er ofte i byen der faren bor for å besøke sin farmor, men faren hennes er ikke interessert i det hele tatt! Hun er kjempelei seg, men det er jo ikke så mye hun kan gjøre.

2. Ei venninne av meg har blitt sammen med en fra England. Han har to små barn der borte, men kommer allikevel til å flytte hit. De ble sammen i oktober i fjor og han var her helt fra da, hele jula og fram til mars (har permisjon fra jobben) uten å dra hjem en eneste gang. Nå skal han altså flytte fra dem og bo her.

Ville dere hatt disse mennene? Ville ikke tatt i dem med tang engang! Hadde bare tenkt at de kom til å gjøre det samme med meg og våre evt fellesbarn.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mulig man er litt naiv når man går inn i slike forhold.. forelskelsen blender vel en del?

I ditt tilfelle nr 1.. han har kanskje holdt sammen med den damen og deres felles barn? Da har jo han gjort noe riktig også sånn jeg ser det.

Skrevet

Niks. En mann med slike verdier er verdiløs, i alle ordets betydninger.

Skrevet

Jo, men jeg ville ikke hatt han når han er så avvisende mot det barnet han har fra før. Det sier en del om en person og er litt skremmende, synes jeg.

Skrevet

Jeg klarer å forsvare det litt jeg da, men kanskje fordi det traff meg så godt? Min far flyttet til en annen kant av landet, fikk ny samboer men ingen felles barn. hun har noen fra før. De lever sammen enda, og dette er kanskje 28 år siden.

Glad på han sine vegne at han fant lykken sammen med en annen :-)

Har sett han en håndfull ganger opp gjennom livet, har ett helt greit forhold, men han blir ikke bestefar til mine barn. Til det er det for fjernt.

Alle treffer ikke den rette, da kan man få en ny sjans :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...